اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سوم مهر؛

زنگ جوانه‌ها در مدارس زنجان نواخته می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل آموزش و پروش استان زنجان با اشاره به اینکه همزمان با بازگشایی مدارس 182 هزار دانش‌آموز زنجانی در مدارس این استان حضور می‌یابند، گفت: زنگ جوانه‌ها سوم مهر در مدارس زنجان نواخته می‌شود.

زنگ جوانه‌ها در مدارس زنجان نواخته می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، امیر نظری شامگاه سه‌شنبه در شورای ترافیک استان زنجان با اشاره به حضور دانش‌آموزان دو مقطع اول ابتدایی و راهنمایی در مدارس از روز چهارشنبه اظهار داشت: 14 هزار و 800 دانش‌آموز مقطع اول ابتدایی از صبح چهارشنبه در مدارس حاضر می‌شوند.
وی تعداد دانش‌آموزان مقطع اول راهنمایی استان زنجان را 15 هزار نفر اعلام کرد و افزود: دانش‌آموزان این مقطع نیز در روزی به نام جوانه‌ها جلوتر از سایر مقاطع تحصیلی در مدارس حاضر می‌شوند.
مدیر‌کل آموزش و پروش استان زنجان با اشاره به تشکیل یک کمیته برای سامان‌دهی امور مربوط به دانش‌آموزان تصریح کرد: در کمیته تشکیل شده امور مربوط به عبور و مرور، سرعت گیر و سرویس مدارس با حضور همه ارگان‌های ذی‌ربط بررسی و تصمیم‌گیری می‌شود.
وی بر تصمیم‌گیری کمیته ویژه درباره سرویس‌های مدارس تاکید کرد و گفت: آموزش و پرورش علاقه‌مند به استفاده از خودروهای زیر پنج سال است، ولی امکان این امر وجود ندارد، چرا که اغلب اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌های فعال در سطح شهرها عمر جاده‌ای خود را سپری کرده و وارد شهر شده‌اند.
نظری اضافه کرد: اقداماتی در راستای آموزش رانندگان سرویس‌های مدارس انجام شده ولی هر وقت مسئولان راهنمایی و رانندگی لازم بدانند آموزش و پرورش مسئولیت جمع‌آوری و فرستادن آنها را به کلاس‌های آموزشی می‌پذیرد.
وی همچنین بر علاقه‌مندی آموزش و پرورش به اعمال نظارت از طرف مسئولان راهنمایی و رانندگی بر معاینات فنی خودروها و کنترل مدارک رانندگان سرویس‌های مدارس تاکید کرد.
مدیر کل آموزش و پروش استان زنجان با اشاره به نامه‌ای که از طرف شرکت‌ها به آموزش و پرورش در اعتراض به نرخ سرویس‌های مدارس رسیده است، نرخ مصوب را عادلانه اعلام کرد.
وی با اشاره به تعطیلی روزهای پنجشنبه تصریح کرد: قیمت‌های اعلام شده با توجه به کاهش روزهای کار سرویس‌ها رشد 15 درصدی نسبت به سال گذشته داشته است، که به نظر منصفانه می‌آید.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول