اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور در همایش فرهنگی رویش صورت می‌گیرد؛

آغاز سال تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی شیراز

خبرگزاری فارس: دانشجویان جدیدالورود دانشگاه علوم پزشکی شیراز ورود به دانشگاه را با حضور در همایش فرهنگی آموزشی رویش آغاز می‌کنند.

آغاز سال تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی شیراز
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مدیر فرهنگی و فوق برنامه این دانشگاه و دبیر همایش فرهنگی آموزشی رویش اظهار داشت: این همایش از سوم مهر ماه با حضور تمام دانشجویان ورودی مهر ماه 90 در تمام رشته‌ها به مدت هفت روز برگزار می‌شود و طی آن اساتید مطرح کشوری و بومی به آموزش دانشجویان و آماده کردن آنها برای ورود به دنیای جدید دانشجویی می‌پردازند.
مهدی خسروی افزود: این همایش با هدف آشنایی کامل دانشجویان با محیط دانشگاه و آموزش مسائل مختلف فرهنگی، اجتماعی و قوانین دانشگاه و به منظور کاهش آسیب‌های احتمالی در بدو ورود صورت گرفته تا دانشجویان با فرا گرفتن این آموزش‌ها بتوانند نهایت استفاده مفید را از دوران ارزشمند و انسان‌ساز دانشجویی داشته باشند.
وی بیان کرد: عناوین آموزش‌هایی که در این همایش ارائه می‌شود شامل مسائل فرهنگی، اخلاقی و مباحث معرفتی هویتی، قوانین و مقررات دانشگاه در تمام زمینه‌ها، آشنایی با مهارت‌های مطالعه،‌ خودآگاهی، حل مسئله و مسائل روان‌شناختی و برنامه‌های تفریحی، ورزشی و فوق برنامه است.
دبیر این همایش بیان کرد: این طرح برای نخستین بار به دستور رئیس دانشگاه و با همکاری معاونت‌های فرهنگی و دانشجویی و آموزشی بخش آموزش نهاد مقام معظم رهبری و مشارکت و همکاری تمام‌جانبه تشکل‌های دانشجویی، کانون‌ها و دانشجویان فعال فرهنگی برگزار می‌شود.
خسروی گفت: در این همایش از اساتید مطرح کشوری و بومی استفاده شده و دانشجویان در قالب سه گروه، هر کدام به مدت دو روز از طول دوره را در اردوی فرهنگی، تفریحی به سر می‌برند و از برنامه‌های متنوع آن استفاده می‌کنند و در پنج روز دیگر نیز در کلاس‌های مختلف آموزشی شرکت می‌کنند.
وی ادامه داد: این همایش دهم مهر ماه امسال با یاد شهدا و برگزاری مراسم شبی با شهدا به صورت مقطعی پایان می‌پذیرد و تا پایان ترم به صورت تخصصی در شاخه‌های مختلف مورد علاقه هر دانشجو ادامه می‌یابد.
خسروی در پایان گفت: دانشجویان امانت‌های پاک و مستعدی هستند که توسط خانواده‌هایشان و جامعه به دانشگاه سپرده  می‌شوند تا در بستر مناسب دانشگاه و به کمک اساتید توانمند مراحل رشد و تعالی خود را سیر کنند و به کمال علمی و معنوی نایل شوند و پس از فراغت از تحصیل و بازگشت به جامعه سبب ارتقا و پیشرفت تمام‌جانبه و مبدا تحولاتی در کشور شوند، به همین دلیل این طرح رویش نامیده شده است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول