اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور؛

زنگ شکوفه‌ها در مدارس دشتی نواخته شد

خبرگزاری فارس: صبح امروز همزمان با سراسر کشور زنگ شکوفه‌ها در مدارس شهرستان دشتی در آیینی نمادین با حضور مسئولان این شهرستان به صدا درآمد.

زنگ شکوفه‌ها در مدارس دشتی نواخته شد
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، زنگ بازگشایی مدارس شهرستان دشتی با حضور اولیاء دانش آموزان بدست فرماندار این شهرستان صبح امروز در دبستان شهید مهذبیان خورموج نواخته شد.
فرمانداردشتی در این آئین با تبریک بازگشایی مدارس گفت: آغاز سال تحصیلی جدید را به شما فرزندان و آینده سازان انقلاب تبریک می‌گویم و امید وارم سالی توام با موفقیت و تندرستی و شادمانی برای  شما باشد.
سید علی هاشمی افزود: از مدیرت آموزش و پرورش شهرستان و خدمات و تلاش‌های ارزنده ایشان قدردانی می‌کنم و از خانواده‌ها انتظار داریم مدرسه و معلمان را در طول سال تحصیلی یاری کنند.
وی تصریح کرد: آغاز سال تحصیلی آغازی برای کسب علم و دانش برای ساختن ایران اسلامی است و کلاس اولی‌ها امروز راه دراز تحصیل علم و دانش را آغاز می‌کنند.
فرماندار دشتی ادامه داد: دانش آموزان باید با تاسی از آموزه‌های اسلامی و دینی در مسیر علم و دانش گام بردارند تا فردایی بهتر را برای ایران اسلامی بسازند.
هاشمی اضافه کرد: معلمان نیز باید خود را برای تربیت آینده‌سازان ایران اسلامی آماده کرده و از هیچ کوششی برای تعلیم و تربیت دانش آموزان فروگذار نکنند.
مدیرآموزش و پرورش دشتی نیز گفت: سال تحصیلی جدید را با توکل به خدا و تمسک از آیات قرآن و توسعه مدارس قرآنی و رویکرد و معنویت در مدارس آغاز می‌کنیم.
حسین زارعی افزود: در سال تحصیلی جدید یک روز در هفته را روز خانواده اختصاص داده‌ایم و دانش آموزان در کنار خانواده‌ها به مهارت‌های زندگی می‌پردازند.
وی یادآورشد: در سال تحصیلی جدید 80 کلاس با 950 دانش آموز اول دبستان و مجموعا 419 کلاس و 11 هزار دانش آموز آغاز می‌شود.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول