اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

‌مدهامتان‌ زمینه‌ساز شکوفایی استعدادهای قرآنی است

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: جشنواره قرآنی مدهامتان زمینه‌ساز شکوفایی استعدادهای قرآنی جوانان است.

‌مدهامتان‌ زمینه‌ساز شکوفایی استعدادهای قرآنی است
‌به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان، حجت‌الاسلام علی دشتکی در دیدار با اعضای ستاد مدها متان در زنجان با اشاره به رسالت متولیان دینی در ترویج باورهای اسلامی در بین جوانان اظهار کرد: برپایی جشنواره‌های قرآنی در  کشور یکی از راهکارهای مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان است.
‌وی برگزاری جشنواره‌های قرآنی در استان را بستر مناسبی برای ترویج فرهنگ قرانی در جامعه عنوان کرد و گفت: با برپایی چنین جشنواره‌هایی زمینه برای شکوفایی استعدادهای قرانی جوانان در جامعه فراهم می‌شود.
مدیر‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان ترویج و نهادینه کردن فرهنگ قرآنی در جامعه را وظیفه مسئولان دانست و بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران در سایه قرآن به اقتدار رسیده است و باید این فرهنگ را به نسل‌های آینده نیز انتقال داد.
‌در ادامه این دیدار مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان نیز توجه به قرآن و آموزه‌های آن را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: جوانان باید با این کتاب مانوس شوند.
‌علی سهندی به برپایی هفتمین جشنواره قرانی مدها متان به میزبانی استان زنجان اشاره کرد و ادامه داد: این جشنواره با حضور 300 تن از عاملان قرانی از سراسر کشور در استان زنجان برگزار می‌شود.
‌سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان نیز با بیان اینکه جشنواره قرآنی مدها متان در پنج رشته حفظ، قرائت، ترتیل، اذان و تفسیر ویژه ائمه جماعات برگزار می‌شود، گفت: جشنواره قرانی مدها متان سوم تا ششم آبان در زنجان برگزار می‌شود.
 مرتضی مقدمی کشف استعدادهای قرآنی جوانان و ایجاد زمینه مناسب برای رقابت سالم بین عاملان قرآنی را از اهداف این جشنواره عنوان و بیان کرد: شورای سیاست‌گذاری این جشنواره به ریاست استاندار زنجان تشکیل شده است.
‌در پایان این دیدار مدیر‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان آمادگی خود را برای اجرای هر چه بهتر این جشنواره اعلام کرد.
‌انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول