اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد تهران:

آثار برتر همایش فرهنگ رضوی و قرآن کریم منتشر می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران گفت: همایش سراسری علمی و پژوهشی فرهنگ رضوی و قرآن کریم همزمان با دهه کرامت در مهرماه سال جاری توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود.

آثار برتر همایش فرهنگ رضوی و قرآن کریم منتشر می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از دبیرخانه جشنواره امام رضا(ع) سیدمرتضی اسماعیلی طبا اظهار داشت: تا کنون آثار ارزنده‌ای توسط پژوهشگران برای شرکت در این همایش به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است و بنا داریم از این آثار دو و یا سه‌ کتاب برای دوست‌داران فرهنگ اهل بیت(ع) منتشر کنیم.
اسماعیلی‌طبا افزود: با توجه به ظرفیت‌ها و شان و جایگاه استان تهران در تلاش هستیم تا در سال‌های آینده موضوعات بیشتری را در جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) برعهده بگیریم.
وی با بیان اتمام نخستین جشنواره سراسری فرهنگی و هنری تسلیم که با موضوع نماز، هنر و معنویت توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برگزار شد گفت: برگزاری جشنواره‌هایی با موضوعات قرآنی، اهل بیت(ع) و معارف اسلامی با هدف استفاده از ظرفیت‌های هنر در ترویج فرهنگ نماز و آشنایی با معارف قرآنی و اسلام برگزار می‌شود.
اسماعیلی‌طبا مهم‌ترین دغدغه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران را در برپایی جشنواره‌هایی از این دست، اطلاع‌رسانی ذکر کرد و افزود: اطلاع‌رسانی و ارسال فراخوان این جشنواره‌ها باید با استفاده از رسانه‌هایی خارج از ارشاد انجام شود تا به گوش تمام هنرمندان که آثار قابل‌توجهی در این زمینه‌ها دارند، برسد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول