اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شروع سال تحصیلی؛

روزانه 50 نفر از کتابخانه‌ قرآن کریم رفسنجان استفاده می‌کنند

خبرگزاری فارس: مسئول کتابخانه تخصصی قرآن کریم رفسنجان گفت: روزانه بیش از 50 نفر از فضای کتابخانه‌ تخصصی قرآن کریم رفسنجان استفاده می‌کنند.

روزانه 50 نفر از کتابخانه‌ قرآن کریم رفسنجان استفاده می‌کنند
فاطمه اعتمادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان با اشاره به پیشرفت کتابخانه تخصصی در تمام زمینه‌ها اظهار داشت: کتابخانه تخصصی قرآن کریم در طول تابستان روزانه پذیرای بیش از 20 نفر برای مطالعه بود.
وی گفت: در این کتابخانه بیش از 20 هزار جلد کتاب در زمینه‌های مختلف وجود دارد که 4 هزار و 500 نسخه قرآنی در زمینه‌های الهیات، قرآن وحدیث، فقه و حقوق اسلامی و دیگر کتب گران سنگ مذهبی است.
اعتمادی افزود: 2 هزار و 500 نسخه کتاب کودک در این کتابخانه  موجب شده که بخشی از اعضای این کتابخانه را کودکان تشکیل دهند و این امر می‌تواند فرهنگ مطالعه را در کودکان بارور کند.
وی بیان کرد: تعداد اعضای فعال کتابخانه رفسنجان تخصصی 2 هزار و 300 نفر هستند که با افتتاح سالن ویژه برادران تعداد اعضای آن بیشتر و افرادی که روزانه از سالن مطالعات استفاده می‌کنند، افزایش می‌یابد.
اعتمادی خاطر‌نشان کرد: از ابتدای افتتاح این کتابخانه عضوپذیری بیشتری داشتیم و برادران به دلیل نبود سالن کتاب را به صورت امانت می‌برند.
وی بیان کرد: با توجه به اهمیت کتاب و کتابخوانی باید گام‌های بلندی برای تأسیس کتابخانه‌ها برداشته شود و با ایجاد مکان‌های مناسب به منظور استفاده جوانان و نوجوانان برای مطالعه باید در پیشرفت آنان سهیم بود.
به گزارش فارس، کتابخانه تخصصی قرآن کریم به همت خیر حبیب‌الله اعتمادی و همسر وی با انجام مشاوره‌های تخصصی با گرد‌آوری کتاب‌های ارزشمندی در زمینه‌های مختلف به ویژه قرآنی تأسیس شده است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول