اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون پرورش فکری کرمان:

32 قصه‌گوی قرآنی کرمان تجلیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان گفت: همزمان با برگزاری آیین پایانی نخستین جشنواره قصه‌های قرآنی در کرمان، 32 قصه‌گوی برتر تجلیل می‌شوند.

32 قصه‌گوی قرآنی کرمان تجلیل می‌شوند
مسعود گنجعلیخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: آیین پایانی جشنواره قصه‌های قرآنی هفتم مهر ماه در کرمان برگزار می‌شود.
وی حضور قصه‌گویان در نخستین جشنواره قصه‌های قرآنی استان کرمان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: از 32 قصه‌گوی برگزیده این جشنواره با اهدا لوح و جایزه تقدیر به عمل می‌آید.
گنجعلیخانی با بیان اینکه نخستین جشنواره قصه‌های قرآنی با حضور 45 قصه‌گو در بخش کودک و نوجوان و 43 قصه‌گو در بخش مربیان و آزاد در پنج منطقه استان برگزار شد، تصریح کرد: از این تعداد 32 قصه‌گو به عنوان نفرات برگزیده انتخاب شدند.
وی جشنواره قصه‌های قرآنی را یکی از طرح‌های مصوب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان در دور سوم سفر هیئت دولت به این خطه ذکر کرد و بیان داشت: 88 شرکت‌کننده در این جشنواره حضور یافتند که 45 نفر اعضای مراکز کانون و 43 نفر مربیان فرهنگی هنری و ادبی مراکز استان کرمان بودند.
گنجعلیخانی بیان کرد: مرحله نخست داوری جشنواره قصه‌های قرآنی در مناطق چهارگانه راور، جیرفت، سیرجان و کرمان برگزار شد و مراسم پایانی جشنواره هفتم مهر ماه ساعت 9 صبح در مجتمع فرهنگی انتظار برگزار می‌شود.
وی عنوان کرد: از سوی هیئت داوران هشتمین جشنواره کتاب‌سازی رضوی کتاب «جیک‌جیک» به عنوان اثر برگزیده انتخاب شد.
گنجعلیخانی اظهار داشت: «فاطمه عرب» عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زرند با کتاب «جیک‌جیک» در بخش کتاب‌سازی رضوی به عنوان برگزیده انتخاب شد.
وی با اشاره به اینکه 80 اثر کتاب‌سازی از استان کرمان به دبیرخانه جشنواره کتاب‌سازی رضوی در استان سیستان و بلوچستان ارسال شد، بیان داشت: این نویسنده کتاب خود را با راهنمایی مربی خود تهیه کرده است.
به گزارش فارس، هشتمین جشنواره کتاب‌سازی رضوی دوازدهم مهر ماه در استان سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول