اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تبلیغات اسلامی سمنان:

حافظان قرآن امتیازات ویژه دریافت می‏کنند

خبرگزاری فارس: معاون اداری و مالی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان از اعطای امتیازات ویژه به حافظان قرآن کریم در این استان خبر داد.

حافظان قرآن امتیازات ویژه دریافت می‏کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، سیدعباس طباطبایی عصر امروز در نشستی در شاهرود در این باره اظهار داشت: طبق ابلاغ  شورای توسعه و مدیریت و سرمایه انسانی، حافظان قرآن کریم برای استخدام و ارتقای شغلی امتیازات ویژه دریافت می‏کنند.
وی افزود: طبق این ابلاغیه حافظان قرآن کریم که دارای درجه یک تا پنج هستند، به ترتیب دارای ارزش استخدامی هم‏تراز با مدرک دکترا تا دیپلم محسوب می‏شوند.
معاون اداری و مالی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان اضافه کرد: در این بخشنامه آمده است که درجه پنج حفظ قرآن کریم در مشاغلی که شرایط احراز آن دیپلم پیش بینی شده، به شرط داشتن گواهینامه پایان دوره اول متوسطه از لحاظ استخدامی هم‏تراز دیپلم است.
طباطبایی تصریح کرد: این تصمیم در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ قرآنی و ایجاد انگیزه در جهت فراگیری علوم قرآنی توسط شورای مدیریت و سرمایه انسانی بنا به پیشنهاد معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهوری گرفته شده است.
همچنین مسئول کانون فرهنگی تبلیغی بیارجمند در جشن سال اولی‏های این شهر با عنوان جشن شکوفه‏ها حضور یافت.
حجت‏الاسلام اسماعیل عباس‏نژاد در این آیین گفت: سال اولی‏ها هر سال نخستین روز ورود خود را به مهد علم و دانش جشن می‏گیرند.
وی افزود: با توجه به ورود قشر جوان و نوجوان به مدارس برای آموختن دانش، آموزش و پرورش نیروی بالقوه و بالفعلی را برای رشد و تعالی هر فرد در اختیار دارد.
عباس‏نژاد اضافه کرد: سازمان تبلیغات اسلامی با آموزش و پرورش تعامل بسیار خوبی دارد و اقامه نماز جماعت در مدارس روزانه و شبانه، اجرای گفتمان‏های دینی مدارس، اعزام مبلغ در مناسبت‏های طول سال تحصیلی و دیگر برنامه‏های قرآنی، فرهنگی و مذهبی از جمله این تعامل‏هاست.
انتهای پیام/ض20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول