اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال گذشته در همدان صورت پذیرفت؛

کمک 2 میلیارد و 322 میلیون ریالی به دانش‌آموزان نیازمند

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد همدان گفت: سال گذشته 2 میلیارد و 322 میلیون و 191 هزار ریال در جشن عاطفه‌ها به دانش‌آموزان نیازمند کمک شد که پیش‌بینی می‌شود امسال 30 درصد رشد داشته باشد.

کمک 2 میلیارد و 322 میلیون ریالی به دانش‌آموزان نیازمند
جعفر چهره‌قانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: همزمان با سال تحصیلی و بازگشایی مدارس و در هفته اول مهر ماه با هدف ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری در جامعه و همچنین رسیدگی به حال دانش‌آموزان بی‌بضاعت جشن ملی و معنوی عاطفه‌ها در همدان برگزار می‌شود.
وی گفت: این جشن با همت کمیته امداد امام خمینی(ره) و همکاری و مساعدت صداوسیما، آموزش و پرورش و نیروی مقاومت بسیج در سراسر استان برگزار می‌شود.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان تأکید کرد: جشن عاطفه‌ها در سال جاری با شعار کرامت علوی، جهاد اقتصادی و مهرورزی در روز چهارشنبه ششم مهر ماه با ایجاد پایگاه‌های جمع‌آوری در تمام مدارس سطح استان برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: در روز پنج‌شنبه هفتم مهر ماه با ایجاد پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در میادین اصلی شهرها و بخش‌ها و در روز جمعه هشتم مهر ماه نیز در مصلای برگزاری نماز جمعه در سطح استان شاهد حضور مردم در این کار خداپسندانه و کمک به دانش‌آموزان خواهیم بود.
چهره‌قانی گفت: تعداد 200 هزار پاکت جمع‌‌آوری کمک برای دانش‌آموزان در سراسر استان آماده شده که یک هفته قبل با هماهنگی‌های ایجاد شده با ادارات آموزش و پرورش و مدیران در سطح مدارس و در بین دانش‌آموزان توزیع می‌شود.
وی تأکید کرد: سال گذشته مبلغ 2 میلیارد و 322 میلیون و 191 هزار ریال در جشن عاطفه‌ها به دانش‌آموزان نیازمند کمک شد که بلافاصله با هماهنگی آموزش و پرورش در بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان در پایان افزود: پیش‌بینی می‌شود کمک‌های مردمی در بین دانش‌آموزان نیازمند در سال جاری نسبت به سال گذشته با رشد 30 درصدی مواجه باشد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول