اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط کمیته امداد شاخه یک یاسوج صورت گرفت؛

کمک 165 میلیون ریالی کمیته امداد به نیازمندان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد شاخه منطقه یک یاسوج گفت: این شاخه از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون مبلغ 164 میلیون و 465 هزار و 500 ریال را در سرفصل‌های اطعام، اکرام ایتام، کمک‌های مالی به مددجویان یاسوج و مردم مظلوم فلسطین و سومالی کمک کرده است.

کمک 165 میلیون ریالی کمیته امداد به نیازمندان
زریر انصاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج گفت: در ماه مبارک رمضان تاکنون سه هزار نفر از مددجویان و ایتام شاخه یک یاسوج با اعتباری بالغ بر 55 میلیون و 800 هزار ریال در مراسمات جمعی اطعام شدند.
 رئیس کمیته امداد شاخه منطقه یک  یاسوج افزود: همچنین در همین سرفصل تعداد سه هزار و 200 خانوار با غذای گرم و سبد غذایی در منازل خود اطعام شدند که 12 میلیون و 445 هزار ریال هزینه در بر داشته است.
وی بیان داشت: مشارکت مسئولان نظام اسلامی در کمک به محرومان و نیازمندان در حد مطلوبی است به‌طوری‌که در ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از 41 خانواده نیازمند در قالب طرح مفتاح‌الجنه در حوزه شاخه یک یاسوج مورد بازدید و سرکشی قرار گرفتند.
 انصاری با اشاره به اهمیت موضوع اکرام ایتام تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان تاکنون 71 نفر از ایتام یاسوجی تحت حمایت قرار گرفتند که این روند رو به افزایش است.
 انصاری رقم ریالی کمک به مردم قحطی‌زده سومالی را در شاخه یک یاسوج 8 میلیون و 900 هزار ریال اعلام کرد.
وی اضافه کرد: میزان فطریه جمع‌آوری شده شاخه یک یاسوج در ماه مبارک رمضان 8 میلیون و 569 هزار و 500 ریال بوده است.
رئیس کمیته امداد شاخه منطقه یک یاسوج گفت: مبلغ یک میلیون و 615 هزار ریال نیز برای کمک به مردم مظلوم فلسطین در این شاخه از مردم نوع دوست یاسوج جمع‌آوری شده است.
انصاری  جمع ریالی کمک‌های کمیته امداد شاخه یک یاسوج را 164 میلیون و 465 هزار و 500 ریال اعلام کرد.
وی عنوان کرد: در ماه رمضان تاکنون تعداد 58 حامی برای ایتام این شاخه جذب شده و 71 یتیم را مورد حمایت مالی و معنوی قرار داده‌اند که بیش از 10 میلیون ریال به آن‌ها کمک شده است. 
انصاری خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان اقدامات شایسته‌ای برای حمایت از افراد نیازمند توسط کمیته امداد شاخه منطقه یک یاسوج انجام شده که در ادامه سیاست‌های حمایتی امداد بوده است.
وی ابراز داشت: سیاست‌های کمیته امداد در همه ایام سال اجرا می شوند ولی برخی طرح‌ها در ماه مبارک رمضان پررنگ‌تر اجرا می‌شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول