اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ششم مهر ماه در زرندیه؛

گردهمایی یادگاران 8 سال دفاع مقدس برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه زرندیه از برگزاری چهارمین گردهمایی بزرگ یادگاران هشت سال دفاع مقدس این شهرستان خبر داد.

گردهمایی یادگاران 8 سال دفاع مقدس برگزار می‌شود
محمد شایان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این همایش به مناسبت هفته دفاع مقدس و در روز ششم مهر ماه برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: در این مراسم نورخدا قاسمی جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی به سخنرانی پیرامون موضوع دفاع مقدس خواهد پرداخت.
فرمانده سپاه ناحیه زرندیه با اشاره به برنامه‌های دیگر این شهرستان در ایام هفته دفاع مقدس بیان داشت: یادواره شهدا در دو شهر رازقان و بیدر با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران جنگ تحمیلی از دیگر برنامه‌های این شهرستان در این هفته است.
شایان ادامه داد: در هفته دفاع مقدس همچنین همایش بهشت خانواده ویژه خواهران بسیجی برگزار  خواهد شد.
وی برگزاری مسابقات ورزشی، سخنرانی در نماز جمعه، حضور گسترده بسیجیان در نماز جمعه، برگزاری صبحگاه مشترک دانش‌آموزی، صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی، نظامی، رژه موتوری پایگاه‌های مقاومت در داخل شهر، گلباران قبور پاک و مطهر شهدا، برگزاری نشست‌های بصیرت‌افزایی و روشنگری، خاطره‌گویی رزمندگان را از دیگر برنامه‌های قابل اجرا در این هفته عنوان کرد.
فرمانده سپاه ناحیه زرندیه در ادامه با اشاره به لزوم گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: حفظ، اشاعه و سپردن ارزش‌های دفاع مقدس به نسل آینده و ضرورت گرامی‌داشت ایثارگری‌ها و شهادت‌ها، جانبازی‌ها و اسارت‌های آن دوران به‌منظور هرچه پویا‌تر نگه داشتن نسل کنونی و نسل‌های آینده در برابر سیل تهاجمات فرهنگی دشمنان نظام جمهوری اسلامی از ضروریات است که باید مورد توجه قرار گیرد.
شایان افزود: امروزه مقاومت و بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی الگو گرفته از انقلاب و دفاع مقدس ایران و نظام جمهوری اسلامی است چرا که دفاع مقدس به ما الگو داد که در مقابل هجمه همه جانبه دشمنان غرب و شرق مقاومت و ایثار داشته باشیم و امروز کشورهای آزادی‌خواه از این الگوی ارزشمند پیروی می‌کنند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول