اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان بوشهر مطرح کرد:

جوانان با ارزش‌های دفاع مقدس آشنا شوند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: باید جوانان را با ارزش‌های اسلامی و همچنین سرافرازی نسل اول انقلاب در پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ پیروزمندانه و فراموش نشدنی مقابل دشمن بعثی بیشتر آشنا کنیم.

جوانان با ارزش‌های دفاع مقدس آشنا شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، رضا محمدی یگانه ظهر امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس با اشاره  به بزرگداشت سی و یکمین سالگرد هشت سال دفاع مقدس، گفت: دفاع و رشادت های مردم ولایتمدار انقلاب اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس، شکوه، عظمت ، ایمان و اسلام را در سراسر جهان نشان داد.
وی افزود: از آنجا که رشادت‌ها و ایثارگری‌های هشت سال دفاع مقدس در دنیا یک واقعه باور نکردنی بود، بنابراین بر ماست که راه شهدا، ایثارگران و رزمندگانی را که با دل و جان از خود گذشتند، ادامه دهیم.
محمدی یگانه با اشاره به نزدیک شدن هفته دفاع مقدس، گفت: هفته دفاع مقدس، هفته گرامیداشت و تجلیل از همه خوبی‌ها، ایثارگری‌ها و شجاعت‌هاست.
فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به کم اطلاعی نسل جوان از واقعیت‌های دوران دفاع مقدس، اظهارداشت: با توجه به اینکه جوانان ما در معرض قرار گرفتن آسیب‌هایی هستند که دشمن در نظر دارد، بنابراین لازم است آنها را با ارزش‌های اسلامی و همچنین سرافرازی نسل اول انقلاب در پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ پیروزمندانه مقابل دشمن بعثی بیشتر آشنا کنیم.
محمدی یگانه با اشاره به رژه یگان‌های انتظامی استان در هفته دفاع مقدس، تصریح کرد: حضور مقتدرانه یگان‌های انتظامی در رژه هفته دفاع مقدس، حس امنیت و آرامش را در دل مردم بیشتر می‌کند.
وی اضافه کرد: دفاع مقدس در حقیقت بهترین الگو و نسخه‌ای بی‌نظیر است که سال‌ها پس از دوران دفاع مقدس نیز می‌توانیم با استفاده از آن روی پای خودمان بایستیم.
وی افزود: با چنین الگویی می‌توانیم انقلابمان را به جهان صادر کنیم و ملت‌های آزاده دنیا را به سمت این مکتب یعنی مکتب مقاومت، مکتب ایثار، مکتب ولایت‌پذیری و انجام وظیفه‌ فرا بخوانیم.
محمدی یگانه با بیان اینکه عرصه دفاع مقدس بهترین الگو و بهترین نسخه نجات برای امت‌های اسلامی است، تصریح کرد: هفته دفاع مقدس در حقیقت یادآور رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و عزت و افتخارآفرینی ملت بزرگ ایران اسلامی است.
فرمانده انتظامی استان بوشهر اظهار داشت: دفاع مقدس نماد اقتدار و عزت نظام اسلامی در پرتو ولایت است.
وی با بیان اینکه عزت امروز ایران تنها یکی از دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس است، تصریح کرد: هفته دفاع مقدس، هفته گرامیداشت و تجلیل از همه خوبی‌ها، رشادت‌ها، شهامت‌ها، شهادت و شجاعت‌ها است.
محمدی یگانه ادامه داد: حماسه‌های هشت سال دفاع مقدس هم‌اکنون در دانشگاه‌های جنگ دنیا تدریس می‌شود و بر ما است که راه شهدا و ایثارگران و رزمندگان را ادامه دهیم.
این مقام انتظامی اضافه کرد: انقلاب اسلامی مدیون خون شهدایی است که در طول انقلاب برای حفظ کیان اسلام خون دل خوردند و رنج‌ها بردند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول