اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان خبر داد:

پرداخت 99 درصد مطالبات گندم‌کاران زنجانی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت غله استان زنجان گفت: در حال حاضر 99 درصد از مطالبات گندم‌کاران زنجانی پرداخت شده است.

پرداخت 99 درصد مطالبات گندم‌کاران زنجانی
پرویز خالقی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: امسال خرید گندم از گندم‌کاران زنجانی تا روز 20 شهریور انجام شده است.
وی در مورد میزان گندم خریداری شده در استان خاطر‌نشان کرد: در سال‌جاری نزدیک به 95 هزار تن گندم از گندم‌کاران زنجانی خریداری شده است.
مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با بیان اینکه امسال خرید گندم توسط 28 مرکز خریداری صورت گرفته است، ادامه داد: این در حالی است که در سال‌جاری یک مرکز خرید به مراکز خرید استان زنجان افزوده شده است.
وی مراکز خرید گندم شرکت غله را سه عدد و مراکز خرید کارخانجات آردسازی را دو عدد اعلام کرد و افزود: همچنین 16 مرکز مباشر نیز در سال‌جاری کار خرید گندم را انجام داده‌اند.
خالقی با بیان اینکه پرداخت مطالبت گندم‌کاران با نظم خوبی در استان زنجان صورت گرفته است، اضافه کرد: در حال حاضر فقط یک درصد از مطالبات گندم‌کاران زنجانی پرداخت نشده باقی مانده است.
وی در ادامه با اشاره به افتتاح یکی از بزرگ‌ترین سیلوهای بتنی کشور در استان زنجان یادآور شد: سیلوی مذکور در بخش بزینه‌رود شهرستان خدابنده افتتاح می‌شود.
مدیر‌عامل شرکت غله استان زنجان تاکید کرد: با افتتاح این سیلو استان زنجان در فضای ذخیره‌سازی گندم خودکفا می‌شود.
گفتنی است، این سیلو علاوه بر افزایش فضای ذخیره‌سازی گندم استان زنجان دارای اشتغال‌زایی برای 25 نفر به صورت مستقیم و 100 نفر به صورت غیر مستقیم است.
این سیلو دارای 14 کندو به منظور ذخیره‌سازی گندم است که هرکدام یک از این کندوها دارای هفت هزار تن ظرفیت به منظور ذخیره سازی گندم هستند.
بنا به گفته مسئولان غله استان زنجان با افتتاح این سیلو فضای ذخیره‌سازی گندم در شهرستان خدابنده به بیش از 560 هزار تن می‌رسد.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول