اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس:

6 میلیون تن گندم کشاورزان خریداری شد

خبرگزاری فارس: نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس از خرید تضمینی 6 میلیون تن گندم از کشاورزان خبر داد.

6 میلیون تن گندم کشاورزان خریداری شد
به گزارش خبرنگار فارس در مهریز، کاظم فرهمند صبح امروز در حاشیه بازدید از چند واحد صنعتی مهریز به همراه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی یزد و برخی مسئولان شهرستان از خرید تضمینی 6 میلیون تن گندم از کشاورزان خبر داد.
وی خاطرنشان کرد: خرید گندم تضمینی گندم در برخی شهرستان‌ها همچنان ادامه دارد، اما انتظار نداریم میزان گندمی که در مدت باقی‌مانده ارائه می‌شود، چشمگیر باشد.
نماینده مردم مهریز در مجلس شورای سلامی با بیان اینکه خرید تضمینی گندم از کشاورزان تا اواخر شهریور ادامه خواهد داشت، عنوان کرد: خریدی که از ابتدای زمان برداشت انجام شده، تاکنون به مرز 6 میلیون تن رسیده است.
این مسئول تصریح کرد: میزان خرید گندم از کشاورزان در مقایسه با سال گذشته کاهش یافته و به نظر نمی ‌رسد خرید گندم به میزان 10 میلیون تنی که در سال گذشته خریداری شده بود، برسد.
فرهمند همچنین یادآور شد: کاهش خرید گندم به معنای کاهش تولید نیست، بلکه نشان از این دارد که کشاورزان گندم کمتری را برای فروش تضمینی به سیلوها عرضه کرده‌ اند و مقداری از گندم را از مجراهای دیگری به فروش رسانده‌ اند.
نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، اذعان داشت: اجرای هدفمندی یارانه‌‌ها، خشکسالی و استفاده از گندم به‌ عنوان جایگزینی برای جو و خوراک دام از عوامل اصلی کاهش فروش گندم از سوی کشاورزان است.
انتهای پیام/ن30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول