اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرجهاد کشاورزی گلپایگان:

4 هزار تن گندم توسط کمیسیون غله خریداری شد

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی گلپایگان از خرید 4هزار تن گندم توسط کمیسیون غله در گلپایگان خبر داد.

4 هزار تن گندم توسط کمیسیون غله خریداری شد
حیدرعلی گلمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گلپایگان بیان داشت: از ابتدای فعالیت کمیسیون خرید غله در شهرستان گلپایگان تاکنون حدود 4 هزار تن گندم از تولیدکنندگان این محصول خریداری شده و بادزدگی و وقوع خشکسالی از معضلات تولید این محصول در سال زراعی بوده است.
وی همچنین به کشت حبوبات در شهرستان اشاره کرد و گفت: امسال حدود 200 هکتار انواع حبوبات مانند لوبیا و نخود در گلپایگان کشت شده و پیش‌بینی می‌شود حدود 440 تن از این محصول در شهرستان برداشت شود.
مدیر جهاد کشاورزی گلپایگان تصریح کرد: از ابتدای سال گذشته تاکنون با همکاری شرکت شمیم دشت گلپا شش مجوز نوسازی در زمینه گاو شیری و گاو پرواری صادرشده است.
وی ادامه داد: با صدوراین مجوز زمینه اشتغال هشت نفر در شهرستان ایجاد شده و همچنین 56 مجوز پروانه بهسازی گاو شیری و پرواری و گوسفندداری در شهرستان تمدید شده است.
گلمحمدی گفت: امسال چهار طرح انتقال اب در روستاهای تابعه مرکز خدمات جهاد کشاورزی گوگد شهرستان گلپایگان به بهره‌برداری رسید.
وی افزود: این طرح‌های انتقال آب به طول 2هزار و 870 متر وبا لوله پلی اتیلن بوده و موجب افزایش سطح زیر کشت و همچنین افزایش راندمان آبیاری و کاهش خسارت علف‌های هرز بوده است.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول