اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان امسال صورت می‌گیرد؛

بهره‌برداری از سیلوی گندم در کازرون

خبرگزاری فارس: فرماندار کازرون گفت: سیلوی 50 هزار تنی گندم کازرون تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از سیلوی گندم در کازرون
به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون کاوس رئیسی عصر امروز در یک نشست خبری با بیان اینکه سیلوی 50 هزار تنی گندم کازرون با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد تومان از سال 84 آغاز شد و زمان ساخت آن حدود شش سال طول کشیده است، اظهار داشت: این پروژه در سال‌های 85 تا 87 به دلیل مشکلات اعتباری روند کندی گرفته بود اما از سال 89 با پیگیری‌های صورت گرفته و تخصیص اعتبار مورد نیاز، پیشرفت کار بهتر شده اما هنوز قابل قبول نیست.
وی از اتمام 90 درصد کار ساخت سیلوی 50 هزار تنی کازرون خبر داد و افزود: 700 میلیون تومان برای اتمام این پروژه نیاز است و تا پایان سال جاری نیز به بهره‌برداری می‌رسد.
رئیسی اضافه کرد: با راه‌اندازی سیلوی 50 هزار تنی کازرون پیش‌بینی می‌شود که از نظر هزینه کرایه حمل، سوخت و  استهلاک تا 2 میلیارد تومان صرفه‌جویی و 20 فرصت شغلی مستقیم ایجاد شود.
فرماندار کازرون در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت کتابخانه جدید این شهر گفت: ساختمان این کتابخانه به پایان رسیده و درحال نصب تجهیزات است.
رئیسی ادامه داد: کتابخانه جدید کازرون در زمینی به مساحت 580 مترمربع با اعتباری بالغ بر760 میلیون تومان ساخته شده و تا اوایل مهر ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
رئیسی در ادامه با اشاره به وضعیت پروژه مسکن مهر در شهرستان کازرون بیان کرد: زمین برای احداث مسکن تا 20 سال آینده در شهرستان کازرون تهیه شده است و مشکلی در این زمینه برای متقاضیان وجود ندارد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول