اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان:

پژوهش حقوق شهروندی باید صورت گیرد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گفت: کارهای پژوهشی در رابطه با حقوق شهروندی باید صورت گیرد.

پژوهش حقوق شهروندی باید صورت گیرد
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حسن شریعت‌نژاد شب گذشته در جلسه ستاد صیانت از حقوق شهروندی با تاکید بر رعایت حقوق شهروندی به ایجاد سرفصلی مناسب در این ارتباط اشاره کرد و گفت: امام علی (ع‌) الگوی بارز عدالت و حقوق شهروندی است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار گفت: ما باید در مرحله اول موضوعاتی که جنبه همگانی داشته و از اهمیت بیشتری برخوردار هستند در نظر داشته باشیم.
وی به مطرح کردن نقاط مشترک حقوق شهروندی در شهرستان‌های استان اشاره کرد و اظهار داشت: ما باید به موضوعاتی که اثرگذاری بیشتر داشته و اجرای آن نفع همگانی دارد توجه داشته باشیم.
معاون سیاسی امنیتی استاندار با تاکید بر انجام کارهای پژوهشی در ارتباط با حقوق شهروندی گفت: در همین ارتباط باید از ظرفیت‌های دستگاه‌های مختلف استفاده کنیم.
شریعت نژاد با اشاره به دیدگاه اسلام و روایات اهل بیت در رابطه با حقوق شهروندی امام علی (ع) را نمونه‌ بارز الگوی مناسب عدالت و رعایت حقوق شهروندی دانست و ادامه داد: حقوق شهروندی منبعث و وضع شده از وحی است و با ذات و فطرت مردم سازگاری دارد.
وی نتیجه رعایت حقوق شهروندی را آرامش و آسایش بیشتر در جامعه دانست و تصریح کرد: با رعایت نظم اجتماعی، نزاع اجتماعی نیز کاهش می‌یابد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار با بیان اینکه انجام فریضه‌ امر به معروف و نهی از منکر سبب ترویج فرهنگ رعایت حقوق شهروندی می‌شود، بیان داشت: انجام این فریضه باعث بالا رفتن فرهنگ و اطلاعات عمومی همگان در این ارتباط می‌شود.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول