اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک مسئول در آموزش و پرورش استان اصفهان خبر داد:

آموزش‌های پژوهشی به دانش‌آموزان ابتدایی اصفهان

خبرگزاری فارس: معاون پژوهش و برنامه‌ریزی نیروی انسانی آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: آموزش موضوعات پژوهشی از دوره ابتدایی به دانش‌آموزان در اصفهان صورت می‌گیرد.

آموزش‌های پژوهشی به دانش‌آموزان ابتدایی اصفهان
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حمید‌رضا مؤتمر ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش ارائه آموزش‌های پژوهشی از دوره ابتدایی به دانش‌آموزان اظهار داشت: دانش‌آموزان در دوره ابتدایی باید با این موضوعات آشنا شوند و ارائه این آموزش‌ها به دانش‌آموزان دبستانی نقش موثری در راستای دستیابی به اهداف پژوهشی جامعه دارد.
وی به توجه آموزش و پرورش اصفهان به موضوعات پژوهشی اشاره کرد و افزود: اصفهان در راستای عملیاتی شدن موضوعات پژوهشی اقدامات ویژه‌ای انجام داده است و تخصصی شدن این فعالیت‌ها از مهم‌ترین اهداف متولیان امور پژوهشی در اصفهان محسوب می‌شود.
معاون پژوهش و برنامه‌ریزی نیروی انسانی آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به فعالیت کارشناسان متخصص در این زمینه تصریح کرد: در حال حاضر کارشناسان موجود در این اداره به صورت تخصصی و ویژه در این زمینه فعالیت می‌کنند و در راستای برطرف شدن نیاز‌های پژوهشی دانش‌آموزان اصفهانی گام بر می‌دارند.
وی به ساماندهی فعالیت‌های پژوهشی در مدارس استان اشاره کرد و ادامه داد: مسئولان با برنامه‌ریزی مناسب در راستای ساماندهی تمام این فعالیت‌ها در مدارس موجود در اصفهان تلاش می‌کنند و آموزش موضوعات پژوهشی از دوره ابتدایی به دانش‌آموزان در اصفهان صورت می‌گیرد.
مؤتمر تاکید کرد: جوانان این سرزمین باید در زمان ورود به دانشگاه پژوهشگر و تحقیق‌گر باشند و براساس پژوهش‌های خود رشته تحصیلی خود را انتخاب کند.
وی به ضرورت انجام برخی از اقدامات در راستای این موضوعات اشاره کرد و بیان داشت: مسئولان باید دانش‌آموزان را در راستای این موضوع تقویت کنند و با اجرای برنامه‌های مناسب دانش‌آموزان امروز را به عنوان پژوهش‌گران آینده تربیت کنند.
انتهای پیام/ل30 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول