اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فعالیت‌های فرهنگی آموزش و پرورش اصفهان خبر داد:

شرکت 580 دانش‌آموز اصفهانی در جشنواره پژوهشی کشور

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فعالیت‌های اردویی، فرهنگی و هنری آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در سال جاری 580 نفر در بیست و نهمین جشنواره پژوهشی و ادبی دانش‌آموزان برگزیده کشور و در دو بخش دانش‌آموزان پسر و دختر شرکت کرده‌اند.

شرکت 580 دانش‌آموز اصفهانی در جشنواره پژوهشی کشور
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، لطف علی شیبانی ظهر امروز در حاشیه بیست و نهمین جشنواره پژوهشی و ادبی دانش‌آموزان برگزیده کشور اظهار داشت: دانش‌آموزان باید با شرکت در این برنامه‌ها تواناییهای خود را در بخش‌های پژوهشی و ادبی افزایش بدهند.
وی به میزبانی اصفهان برای برگزاری این جشنواره اشاره کرد و افزود: اصفهان برای دومین بار میزبان دانش‌آموزان برگزیده‌ کشوری در بیست و نهمین جشنواره پژوهشی و ادبی است و سال گذشته نیز این برنامه با حضور دانش‌آموزان از سراسر کشور به میزبانی اصفهان در این شهر برگزار شد.
رئیس اداره فعالیت‌های اردویی، فرهنگی و هنری آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به اجرای این برنامه‌ها در دو بخش تصریح کرد: این برنامه کشوری در دو بخش دانش‌آموزان دختر و پسر به صورت تفکیکی و با ویژه برنامه‌های آموزشی برگزار می‌شود.
وی به موضوعات این جشنواره پژوهشی و ادبی اشاره کرد و ادامه داد: این جشنواره در رشته‌های شعر، داستان‌نویسی، مطالعه و تحقیق برای دانش‌آموزان دوره متوسطه سراسر کشور در حال برگزاری است و در این برنامه داوران و مربیان توانمند کشوری و استانی شرکت کرده‌اند.
شیبانی با اشاره به توانمندی‌های اصفهان در زمینه‌های مختلف تاکید کرد: اصفهان به عنوان پایتخت فرهنگ و تمدن اسلامی و شهر گنبد‌های فیروزه‌ای دارای قابلیت‌های فرهنگی و هنری بسیاری برخوردار بوده و آشنایی این دانش‌آموزان با جاذبه‌های فرهنگی و تاریخی این شهر از برنامه‌های ویژه این جشنواره محسوب می‌شود.
وی با اشاره به ارزشیابی این جشنواره در سال گذشته اضافه کرد: فعالیت‌های این جشنواره به صورت کامل ارزیابی می‌شود و بر‌اساس ارزیابی‌های صورت گرفته در سال گذشته، تمام شرکت‌کنندگان این جشنواره اصفهان را به عنوان برترین میزبان و بهترین مجری این برنامه‌ها انتخاب کرده‌اند.
رئیس اداره فعالیت‌های اردویی، فرهنگی و هنری آموزش و پرورش استان اصفهان به تعداد دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این جشنواره اشاره کرد و بیان داشت: در سال جاری 580 نفر در بیست و نهمین جشنواره پژوهشی و ادبی دانش‌آموزان برگزیده کشور و در دو بخش دانش‌آموزان پسر و دختر شرکت کرده‌اند.
وی با اشاره به حضور دانش‌آموزان دختر و پسر در این برنامه به صورت جداگانه گفت: در این برنامه 290 نفر از دانش‌آموزان دختر و 290 نفر از دانش‌آموزان پسر دوره متوسطه حضور دارند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول