اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه محمودآباد خبر داد:

اجرای 2700 برنامه فرهنگی هفته دفاع مقدس در محمودآباد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان محمودآباد از اجرای 2 هزار و 700 برنامه فرهنگی توسط پایگاه‌های بسیج این شهر در ایام هفته دفاع مقدس خبر داد.

اجرای 2700 برنامه فرهنگی هفته دفاع مقدس در محمودآباد
سید باقر طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در محمودآباد با بیان اینکه برگزاری و تجلیل هفته دفاع مقدس در حقیقت تجلیل از دلاوری‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان دلیر اسلام در هشت سال دفاع مقدس است، بیان داشت: رزمندگانی که به امر مولا و مقتدایشان امام راحل در شرایطی سخت و بحرانی که استکبار و دولت‌های مزدور برای براندازی نظام نوپای جمهوری اسلامی هم‌پیمان شده بودند و از تمام امکانات مادی و تجهیزات نظامی در کمک به دشمن مزدور و متجاوز فروگذار نکردند با دلاوری‌ها و پشتوانه امت ولایت‌مدار در مقابل زیاده‌خواهی آنان ایستادند و دست از مبارزه جانانه نکشیدند به‌طوری که به فرمایش پیر جماران برنده اصلی جنگ شدیم.
وی تصریح کرد: ما در این جنگ به خودباوری رسیدیم و ابهت ابرقدرت استکبار و دشمنان متجاوز شکسته شد و آزادگان جهان به این رسیده‌اند که ایران اسلامی در نهایت برنده اصلی جنگ بود و امروز به لطف الهی با همه هجمه‌های فرهنگی و تحریم‌های اقتصادی که توسط استکبار انجام می‌شود کشورمان به عنوان ابرقدرت اسلامی در برابر ابرقدرت استکباری قد علم کرده است.
دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان محمودآباد با اشاره به خیزش کشورهای عربی و اسلامی بیان داشت: این خیزش برگرفته از انقلاب شکوهمند اسلامی در ایران است و به لطف الهی جهان هر روز شاهد فروپاشی دولت‌های مستبدی است که به نام اسلام بر مسلمانان حکومت می‌کنند، ولی در واقع بویی از انسانیت، شرافت و اسلامیت نبرده‌اند.
فرمانده سپاه محمودآباد در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس این شهر پرداخت و افزود: بر اساس تصمیم‌های اتخاذ شده از سوی ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان مقرر شد در مجموعه پایگاه‌های مقاومت بسیج از جمله پایگاه‌های بسیج اداری و کارگری، مساجد و محلات شهر و روستا برنامه‌های متنوعی برای پاسداشت این هفته اجرا شود.
وی مجموع برنامه‌های فرهنگی این هفته را 2 هزار و700 برنامه اعلام کرد و مهم‌ترین این برنامه‌ها را جشنواره استانی شعر بسیج، دیدار از جانبازان آسایشگاه امام علی(ع) ساری، برپایی نمایشگاه راهی به آسمان، عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا، همایش حلقه‌های طرح صالحین حوزه شهری، تجلیل از مادران شهدا، نشست روشنگری و بصیرتی و مقابله با تهدیدات نرم، مسابقه وبلاگ‌نویسی، محفل انسی با قرآن، صبحگاه مشترک دانش‌آموزی، مسابقات تیراندازی مدیران ادارات و روحانیون، چندین همایش بصیرتی در سطح حوزه‌های مقاومت و همایش بازتولید فرهنگ ایثار در جامعه دانست.
طاهری همچنین از برگزاری مسابقه کاراته قهرمانی کشور ویژه دختران و برگزاری پیاده‌روی خانوادگی فرهنگیان شهرستان با عنوان تعلیم و تربیت به عنوان برنامه‌های فرهنگی ورزشی هفته دفاع مقدس خبر داد.
دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس محمودآباد برگزاری یادواره شهدای شهرستان در چند روستا را نیز از دیگر برنامه‌های این هفته دانست و اضافه کرد: یادواره شهدای روستاهای کنس مرز، آزادمون و همچنین یادواره 54 شهید حوزه مقاومت حضرت عیسی (ع) از مهم‌ترین این برنامه‌هاست.
طاهری در پایان اذعان داشت: همزمان با میلاد کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر و با حضور 2 هزار دختر بسیجی در مهدیه سرخرود جشن میلاد دختران آسمانی و همایش عفاف و حجاب و همچنین با همت بسیج فرهنگیان همایش بصیرتی یاوران ولایت ویژه فرهنگیان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول