اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه:

ولایت‌پذیری و خودکفایی مرهون دفاع مقدس است

خبرگزاری فارس: فرماندار کهگیلویه دستاوردهای دفاع مقدس را در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی بی‌بدیل دانست و گفت: ولایت‌پذیری و خودکفایی دو دستاورد اصلی دفاع مقدس بود.

ولایت‌پذیری و خودکفایی مرهون دفاع مقدس است
به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، نصرت‌الله انصاری عصر امروز در جمع ایثارگران شبکه بهداشت و درمان این شهرستان اظهار داشت: اقتدار و استقلال مثال‌زدنی ایران اسلامی امروزه مدیون رشادت و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام و به ویژه شهیدان است.
رئیس شورای اداری شهرستان کهگیلویه، با ذکر این مطلب که همواره باید از هر فرصتی برای تجلیل از خانواده‌های ایثارگران و به‌خصوص شهیدان گران‌قدر استفاده کرد، ابراز داشت: وظیفه بازماندگان جنگ انتقال حوادث، تلخی‌ها و خوشی‌های دوران دفاع مقدس به نسل جوان است.
انصاری افزود: آن‌چه که برای نسل جوان بازگو می‌شود تنها خاطره و داستان نیست، بلکه باید اهداف و عملکردها در دفاع مقدس تبیین شود تا جوانان بدانند که جنگ برای چه آغاز شد و چرا جنگ ادامه پیدا کرد.
این مسئول در ادامه گفت: جنگ تحمیلی، جنگ یک کشور با کشور دیگر نبود بلکه در این کارزار سخت و طاقت‌فرسا همه کفر در مقابل اسلام و آزادی‌خواهی قرار گرفت.
انصاری خدمت به جامعه ایثارگری را وظیفه همه مسئولان دانست و افزود: ایثارگران موجبات شکوه و عظمت ایران اسلامی در پهنه گیتی را فراهم کردند که این کار بزرگ هر چند با هیچ قلم و زبان و بیانی قابل پاسداشت نیست، ولی رافع مسئولیت‌ها در این راستا نمی‌شود.
این مسئول عالی اجرایی در شهرستان کهگیلویه، آرمان‌گرایی، توکل به ذات احدیت، صلح‌گرایی، توسل به امداد‌های غیبی، قداست کلمه شهید و شهادت، رفتار انسانی با اسیران و وحدت و همدلی مردم را از مهم‌ترین شاخصه‌های دفاع مقدس معرفی کرد و گفت: این جنگ دستاوردهای مهم دیگری نیز داشت که تا همیشه تاریخ برای ملت ایران جاودانه خواهد ماند.
انصاری از ولایت‌پذیری و خودکفایی به عنوان دو دستاورد مهم و ماندگار جنگ یاد کرد و افزود: اصل ولایت‌پذیری در جنگ نهادینه شد و مردم که پیش از جنگ نیز ولایت‌مدار بودند در این بحبوحه دریافتند که این روحیه و حفظ آن قدرتی به مراتب کوبنده‌تر از اسلحه‌های دست ساخته بشری دارد.
وی از مسئولان این شهرستان خواست تا بیش از گذشته یادگاران دفاع مقدس را یاری کنند و اضافه کرد: دغدغه کنونی جامعه ایثارگری این شهرستان اشتغال فرزندان شهدا و جانبازان است.
انصاری تصریح کرد: در یک سال گذشته 124 فرزند شهید این شهرستان جذب دستگاه‌های اجرایی شدند و در صورت استخدام در ادارات، سهمیه ایثارگری در اختیار آن‌ها قرار داده می‌شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول