اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتی:

مردودی مدعیان حقوق بشر از دستاوردهای دفاع مقدس بود

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتی گفت: شکست طرح‌های توسعه طلبانه دشمنان و مردودی مدعیان حقوق بشر از دستاوردهای دفاع مقدس بود.

مردودی مدعیان حقوق بشر از دستاوردهای دفاع مقدس بود
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، سید علی هاشمی شنبه شب در هفتمین جلسه شورای اداری دشتی با تسلیت در گذشت آیت الله میرزا احمد دشتی نجفی به امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری، بیت آن مرحوم، علما، مراجعه تقلید و مردم ولایتمدار استان بوشهر و به ویژه مردم دشتی اظهارداشت: خبر فقدان اسفناک عالم ربانى، مجاهد فى سبیل الله، حضرت آیت الله حاج میرزا احمد دشتی نجفی موجب نهایت تأسف شد.
فرمانداردشتی همچنین با تسلیت به مردم کاکی، شنبه، روستای گنخک، حوزه علمیه و بیت محترم ایشان افزود: از خداوند مى‌خواهم که آثار برجسته و خدمات ایشان همچنان باقى و برقرار بماند و خداوند متعال روح مقدس او را با ارواح محمد و آل محمد علیهم السلام محشور گرداند.
وی ادامه داد:  آن فقید سعید عمرى را در تربیت طلاب و فضلا و دفاع از کیان مکتب اهل‌بیت علیهم السلام با افتخار صرف کرد و با نامه اعمالى مملوّ از حسنات به جوار رحمت ایزدى پیوست که به همین منظور مراسم بزرگداشت آن عالم ربانی صبح و بعداز ظهر روز چهارشنبه و صبح پنجشنبه هفته جاری در مصلی نماز جمعه خورموج، بعداز ظهر پنجشنبه در شهر شنبه و صبح روز جمعه در شهر کاکی برگزار می‌شود.
هاشمی به برنامه‌ها مختلف فرهنگی، ورزشی و پروژه‌های احداثی  در شهرستان دشتی  در هفته دولت اشاره و از خدمات مدیران در این هفته تقدیر کرد.
وی  به برگزاری مراسم هفته دفاع مقدس در شهرستان اشاره کرد و گفت: همه مسئولان باید با جدیت و احساس مسئولیت نسبت به بزرگداشت هفته دفاع مقدس اقدام کنند.
هاشمی با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس تجلی افتخارات ملت بزرگ ایران اسلامی است، یادآورشد: تمام پرسنل ادارات در مراسم رژه نیروهای مسلح در عصر روز پنجشنبه شرکت کنند و تمام ادارات نیز سنگرسازی در درب ادارات که خود دارای پیام است انجام دهند.
وی با تاکید بر اجرای سروده‌های حماسی در ادارات خاطر نشان کرد: در هفته دفاع مقدس از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس تقدیر می‌شود.
هاشمی با بیان اینکه باید فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های آینده منتقل کنیم، یادآورشد: حضرت امام فرمودند هر روز ما در جنگ برکتی داشتیم که در همه صحنه‌ها از آن بهره جسته‌ایم، ما انقلابمان در جنگ به جهان صادر کردیم و در جایی دیگر می‌فرمایند جنگ ما جنگ حق و باطل بود و تمام شدنی نیست.
نماینده ارشد دولت دهم در دشتی افزود: از زمانی که انقلاب اسلامی به ثمر نشست همچنان ما در حال مبارزه هستیم و اصلا" مبارزه اسلام با کفر مبارزه‌ای تمام شدنی نیست.
وی درادامه خاطر نشان کرد: آن چه که امروز در کشورهای اسلامی و قلب اروپا شاهد هستیم به برکت هشت سال دفاع مقدس خودمان بود.
هاشمی گفت: شکست طرح‌های توسعه طلبانه دشمنان یکی از دستاوردهای هشت سال نبرد مقدس بود و مردودی مدعیان حقوق بشر از دستاوردهای این جنگ بود.
وی یادآورشد: ملت بزرگ ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس نشان داد که عنصر ایمان است که می‌تواند معادلات جنگ، تهاجم و دفاع را عوض کند.
هاشمی بازگشایی مدارس در اول مهر ماه را به اولیاء و دانش آموزان تبریک گفت و افزود: همایش نماز درنهم مهرماه در شهرستان دشتی برگزار و در روز سیزدهم مهر ماه نیز از خادمین حضرت امام رضا(ع) استقبال می‌شود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول