اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزه برنامه‌های هفته دفاع مقدس را اعلام کرد

خبرگزاری فارس: فرماندار فیروزه گفت: رویکرد اصلی در برنامه‌های دفاع‌مقدس امسال شهرستان توجه به مسائل سیاسی جهان به ویژه خیزش های اسلامی است.

فرماندار فیروزه برنامه‌های هفته دفاع مقدس را اعلام کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمدرضا حاجی‌زاده با بیان این مطلب افزود: توجه به منویات رهبری در نامگذاری امسال به سال جهاد اقتصادی، ترویج فرهنگ جهاد و شهادت، روشنگری و بصیرت‌افزایی، ولایت‌پذیری و تجلیل از پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس از اهداف برنامه‌های دفاع مقدس در شهرستان فیروزه است.
وی رشد کمی و کیفی برنامه‌های امسال در مقایسه با سال‌های گذشته را قابل ملاحظه ذکر کرد و اظهار داشت: اهمیت ترویج فرهنگ جهاد و عجین شدن آن با ویژگی‌های سال جاری سبب شد که برنامه‌های امسال رشد قابل قبولی داشته باشد.
فرماندار فیروزه در تبیین برنامه‌های پیش بینی شده هفته دفاع مقدس امسال به مواردی چون برگزاری یادواره شهدا، همایش بسیجیان محلات، دانش آموزان، اصناف و کارخانجات، غبارروبی مزار شهدا و رژه نیروهای نظامی، انتظامی و بسیجیان اشاره کرد.
حاجی‌زاده ادامه داد: برگزاری محافل انس با قرآن، مراسم عزاداری رییس مذهب شیعه امام صادق(ع) و تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس سال جاری است.
وی توکل به خدا، بصیرت، ولایت‌مداری، پایداری در حفظ اصول و ارزش‌ها و عشق به ائمه اطهار به ویژه حضرت ولی عصر(عج) را به عنوان شاخص‌ترین ویژگی‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران شهرستان فیروزه ذکر کرد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول