اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل بنیاد حفظ آثار در خراسان شمالی خبر داد:

اجرای 190 برنامه شاخص در هفته دفاع مقدس خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در خراسان شمالی از برنامه ریزی برای اجرای 190 برنامه شاخص طی هفته دفاع مقدس در این استان خبر داد.

اجرای 190 برنامه شاخص در هفته دفاع مقدس خراسان شمالی
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، سعادت جلال‌دوست بعد از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: این برنامه‌ها شامل؛ اجرای یکی از عملیات‌های دفاع مقدس در منطقه عمومی علی‌آباد، برپایی نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس در بش قارداش، اجرای برنامه‌های فرهنگی و ... است.
وی مجموع برنامه‌های پیش‌بینی شده برای اجرا طی هفته دفاع مقدس در خراسان شمالی را 2 هزار عنوان برنامه عنوان کرد.
جلال‌دوست تصریح کرد: این برنامه‌ها از سوی کمیته‌های مختلف هفته دفاع مقدس در خراسان شمالی برنامه‌ریزی شده و به اجرا در خواهد آمد.
وی با بیان اینکه ستاد هفته دفاع مقدس در این استان از چند ماه قبل فعالیت خود را آغاز کرد، گفت: برای برپایی هرچه بهتر برنامه‌ها در طول این هفته نشست‌های مختلفی با شرکت مسئولان استان و دستگاه‌های عضو برگزار شده است.
مدیر‌کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در خراسان شمالی هفته دفاع مقدس را فرصتی برای تجلیل از رشادت‌های شهدا و رزمندگان عرصه‌های دفاع مقدس برشمرد.
وی با بیان اینکه انتقال دستاوردها و ارزش‌های دفاع مقدس به آحاد جامعه به ویژه نسل جوان ضروری است، افزود: همه دستگاه‌های فرهنگی برای تحقق این برنامه که مورد تاکید مسئولان نظام نیز بوده تلاش کنند.
جلال‌دوست گفت: امروز دشمنان نظام اسلامی در تلاش بوده تا این دستاوردها را کم‌رنگ کنند از این رو حفظ این دستاوردها وظیفه آحاد مردم است.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول