اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سربیشه:

دفاع مقدس سند افتخار ملت ایران است

خبرگزاری فارس: فرماندار سربیشه دوران دفاع مقدس را یکی از ثمرات اصلی نظام اسلامی در ایران دانست و گفت: این دوران سند افتخار ملت آزاده ایران است.

دفاع مقدس سند افتخار ملت ایران است
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، غلامرضا حسین‌پور ظهر امروز در جلسه بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان سربیشه از دفاع مقدس به عنوان یکی از مهم‌ترین ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی یاد کرد.
وی ادامه داد: امروزه ما به عنوان یک قدرت جهانی در دنیا مطرح هستیم که این موضوع نگرانی ایادی استکبار جهانی را به همراه دارد و به هر طریقی قصد ضربه زدن به نظام را دارند.
فرماندار سربیشه گفت: باید با برنامه‌ریزی مناسب و همکاری تمامی دستگاه‌ها در ایام هفته دفاع مقدس با هدف به نمایش گذاشتن اقتدار نظام و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عمل کرد.
حسین‌پور از وجود 92 شهید، 16 آزاده و 65 جانباز در شهرستان خبر داد و در اجرای هر چه بهتر برنامه‌هایی در خور شان دفاع مقدس به مدیران هشدار داد.
وی تاکید کرد: امروز که دشمن از طریق جنگ نرم در پی تخریب جوانان این مرز و بوم است می‌توانیم با بازگویی خاطرات دوران دفاع مقدس برای نسلی که این دوران را ندیده است کمک خوبی به جوانان کنیم.
فرماندار سربیشه دوران دفاع مقدس را یکی از ثمرات اصلی نظام اسلامی در ایران دانست و گفت: این دوران سند افتخار ملت آزاده ایران است.
حسین‌پور با بیان اینکه باید ناگفته‌های جنگ را بازگو کنیم، افزود: با توجه به نزدیک شدن بازگشایی مدارس و تقارن هفته دفاع مقدس با این ایام و با توجه به اینکه در روزهای ابتدایی برنامه خاصی در مدارس وجود ندارد باید از این فرصت برای اعزام سخنران به مدارس و بازگویی خاطرت دفاع مقدس استفاده کنیم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران سربیشه نیز به عنوان دبیر ستاد هفته دفاع مقدس ضمن ارائه گزارشی از برنامه کمیته‌ها و نامگذاری ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: این روزها تحت عنوان روز شهدا، نماز و جهاد، بصیرت دینی و دفاع مقدس، سربازی و حماسه دفاع مقدس، جهاد در جهاد، ولایت فقیه و دفاع مقدس، خانواده و دفاع مقدس نامگذاری شده است.
اسماعیل برزگر افزود: از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته رژه موتوری، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، غباررویی مزار شهدا، برگزاری مراسم گرامیداشت دفاع مقدس در سطح شهر و روستاها، برگزاری یادواره شهدا و برگزاری شب شعر است.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول