اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ستاد سرشماری دزفول خبر داد:

بسیج تمام امکانات برای سرشماری دقیق در دزفول

خبرگزاری فارس: معاون اجرایی ستاد سرشماری 1390 دزفول گفت: در راستای اجرای مناسب طرح ملی سرشماری عمومی نفوس و مسکن، تمام امکانات مورد نیاز را در سطح شهرستان بسیج می‌شود.

بسیج تمام امکانات برای سرشماری دقیق در دزفول
فرهاد جاموسی در حاشیه برگزاری جلسه هماهنگی عوامل اجرایی سرشماری شهرستان دزفول در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار داشت: بعد از دریافت نامه استانداری خوزستان در مورخ 6 شهریور ماه سال جاری مبنی بر برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه داوطلبان اجرای سرشماری در شهرستان دزفول، این ستاد آمادگی خود را  برای برگزاری دوره‌های مزبور در سطح شمال خوزستان اعلام نمود.
وی افزود: این درخواست با موافقت استانداری همراه بود و در نتیجه شهرستان‌های اندیمشک و شوش نیز به‌صورت همزمان و متمرکز با ستاد دزفول کار آموزش مجریان سرشماری را اجرا خواهند کرد.
جاموسی با مثبت ارزیابی کردن روند گزینش داوطلبان، خاطرنشان کرد: ستاد سرشماری کشور به منظور ایجاد مشارکت فعال برای آحاد ملت در اقصی نقاط کشور اقدام به طراحی سامانه " ثبت نام الکترونیکی " از داوطلبان اجرای سرشماری مذکور نمود و متقاضیان در محدوده زمانی 10 مرداد تا 10 شهریور با مراجعه به صفحه اصلی سامانه ثبت نام، شرایط و ضوابط ثبت‌نام را مطالعه و در صورت داشتن شرایط عنوان شده نسبت به ثبت نام خود اقدام نمودند.
معاون اجرایی ستاد سرشماری دزفول ادامه داد: با اتمام مهلت مقرر و ارسال اسامی ثبت نامی در سامانه از سوی استانداری لیستی بالغ بر اسامی 600 نفر متقاضی برای همکاری در سرشماری به ستاد رسید؛ که پس از دریافت مدارک مورد نیاز این افراد از 26 شهریور لغایت 7 مهر موظف به شرکت در دوره آموزشی سرشماری و کسب حد نصاب امتیاز در آزمون پایانی خواهند بود.
وی اضافه کرد: از این تعداد بعد از قبولی 300 نفر به عنوان عوامل اجرایی سرشماری تعیین می‌شوند که 188 نفر به عنوان مأمور شهری، 72 نفر مأمور روستایی، 65 نفر بازبین، 16 نفر کارشناس بازبینی، 18نفر کارشناس ستادی، مسئول فنی و اجرایی، معاون فنی و اجرایی مدیر طرح سرشماری و 23 نفر نیروهای ستادی هستند که دارای مدارک عالی تحصیلی و سابقه کار خواهند بود.
این مقام مسئول اجرای دقیق و با کیفیت سرشماری امسال را ضروری برشمرد و نتایج این طرح را در رشد و شکوفایی اقتصاد دزفول مؤثر دانست و تصریح کرد: افزایش اعتبارات ملی و استانی، تسریع در روند استان شدن این شهرستان، ایجاد تحولات اداری و مزایای رفاهی برای کارکنان دولت و گسترش خدمات بهداشتی و آموزشی را از جمله مزایای سرشماری است که امیدواریم با همکاری و همدلی مردم و مسئولان شهری و روستایی محقق شود.
سرشماری عمومی نفوس و مسکن از دوم لغایت 22 آبان ماه سال جاری در سراسر کشور اجرا خواهد شد.
شهرستان دزفول با جمعیتی بالغ بر نیم میلیون نفر در شمال استان خوزستان واقع شده و دارای هفت شهر و سه بخش به عنوان دومین شهر استان از نظر جمعیتی محسوب می‌شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول