اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان رقابت در 4 رده سنی؛

برترین‌های کیک بوکسینگ قهرمانی بسیج قم معرفی شدند

خبرگزاری فارس: برترین‌های پیکارهای کیک بوکسینگ قهرمانی بسیج استان قم در چهار رده سنی معرفی شدند.

برترین‌های کیک بوکسینگ قهرمانی بسیج قم معرفی شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی بسیج استان قم با هدف شناخت برترین‌های این رشته در بین بسیجیان رزمی کار در رده‌های سنی مختلف برگزار شد و با معرفی نفرات برتر اوزان مختلف به کار خود پایان داد.
کیک بوکسینگ‌کاران شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان، بزرگسالان در اوزان مختلف در خانه ورزش‌های رزمی مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه قم برگزار شد و نفرات برتر معرفی شدند.
شرکت‌کنندگان در پیکارهای کیک بوکسینگ قهرمانی بسیج استان قم در رده سنی نونهالان در اوزان منهای 25، 30 و 50 کیلوگرم، در رده سنی نوجوانان در اوزان منهای 35، 38، 45، 50 و 69 کیلوگرم، در رده سنی جوانان در اوزان منهای 53، 57، 60 و 65 کیلوگرم و در رده سنی بزرگسالان در اوزان منهای 54، 60، 68، 75 و 90 کیلوگرم برای کسب عناوین برتر رده‌های سنی مختلف به رقابت پرداختند.
در پایان این مسابقات و در وزن منهای 25 کیلوگرم رده سنی نونهالان مسلم خلج با کسب برتری مقابل تمام حریفان خود موفق به کسب مقام قهرمانی شد، در همین رده سنی و در وزن منهای 30 کیلوگرم مهدی اکبری کیان قهرمان شد و در وزن منهای 50 کیلوگرم عنوان نخست و مقام قهرمانی این دوره از پیکارها به محمدرضا دهکار رسید.
در رده سنی نوجوانان و در وزن منهای 35 کیلوگرم محمد کچویی با غلبه بر رقبای دیگر خود در این وزن موفق به کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی شد، در وزن منهای 38 کیلوگرم صادق سلمانیان بر سکوی نخست قرار گرفت و قهرمان شد، در وزن منهای 45 کیلوگرم عنوان قهرمانی به مهدی فتحی رسید، در وزن منهای 50 کیلوگرم سجاد اسماعیلی عنوان نخست را کسب کرد و در وزن منهای 60 کیلوگرم نیز مقام قهرمانی را محمدجواد فاریابی به خود اختصاص داد.
در رده سنی جوانان و در وزن منهای 53 کیلوگرم علی کوهساری با شکست دیگر رقبای خود موفق به کسب جایگاه نخست و مقام قهرمانی شد، در همین رده سنی در وزن منهای 57 کیلوگرم عباس افخمیان مقام نخست را به دست آورد، در وزن منهای 60 کیلوگرم وحید صادقی زاده قهرمان شد و در وزن منهای 65 کیلوگرم مقام نخست را امیر شجاعی از آن خود کرد.
این در حالی است که با پایان این مسابقات در رده سنی بزرگسالان و در وزن منهای 54 کیلوگرم رضا احمدی راد قهرمان شد، در وزن منهای 60 کیلوگرم جواد محمدی در جایگاه نخست قرار گرفت، در وزن منهای 68 کیلوگرم امیر اکبری به مقام قهرمانی رسید، در وزن منهای 75 کیلوگرم علی مقبول قهرمان شد و در وزن منهای 90 کیلوگرم مقام نخست را محمدرسول لشکری به دست آورد.
در پایان این مسابقات امیر شجاعی در وزن منهای 65 کیلوگرم رده سنی جوانان موفق به کسب عنوان فنی‌ترین کیک بوکسینگ کار شد، ضمن اینکه محمد باقر پور متقی به عنوان مسئول برگزاری مسابقات فعالیت داشت و تربیت بدنی حوزه یک بسیج شهید ابراهیمی قم با همکاری هیئت ورزش‌های رزمی استان قم برگزاری این رقابت‌ها را بر عهده داشتند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول