اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه آمل خبر داد:

اجرای نشست سیاسی فرماندهان بسیج 5 شهر مازندران

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه آمل گفت: نشست سیاسی فرماندهان پایگاه‌های بسیج پنج شهر مازندران به میزبانی آمل در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

اجرای نشست سیاسی فرماندهان بسیج 5 شهر مازندران
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، ابراهیم محسنی‌مقدم ظهر امروز در جمع خبرنگاران بیان داشت: نشست سیاسی فرماندهان پایگاه‌های بسیج پنج شهر مازندران به میزبانی شهرستان آمل در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.
وی با اشاره به شهرهای حاضر در این نشست سیاسی ادامه داد: فرماندهان شهرهای نور، محمودآباد،‌ فریدونکنار، بابلسر و بابل به میزبانی آمل گردهم می‌آیند و مهمان نشست نیز از مرکز کشور دعوت شده است.
فرمانده سپاه ناحیه آمل افزود: هفته دفاع مقدس یادآور شهادت‌طلبی، جهادگری و رشادت رزمندگان و شهدای انقلاب اسلامی با رهنمودهای امام امت است.
محسنی‌مقدم با اشاره به اعزام راویان دفاع مقدس به مدارس آمل تصریح کرد: همزمانی ایام دفاع مقدس با روزهای بازگشایی مدارس می‌تواند دستاوردهای زیادی برای نسل جوان، نوجوان و نونهال برای درک ایام دفاع داشته باشد.
وی درباره برنامه‌های متنوع این ایام یادآور شد: اجرای مسابقات ورزشی با نام شهدای دفاع مقدس،‌ محفل شعر دفاع مقدس، به روزرسانی وبلاگ و مسابقه وبلاگ نویسی در فضای مجازی، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران و مسابقه ویلچررانی از برنامه‌های این برنامه است.
فرمانده سپاه ناحیه آمل با اعلام اینکه تمام یادواره شهدا شهرستان به صورت خودجوش و با مشارکت جمعی جوانان نسل جدید برپا می‌شود، گفت: همایش بزرگ دوچرخه‌سواری بسیجیان از سپاه پاسداران ناحیه آمل تا گلزار شهدای امامزاده ابراهیم(ع)،‌ برگزاری محفل انسل با قرآن، عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا، همایش تجلیل از فعالان بسیجی، نشست و نمایشگاه حلقه‌های شجره طیبه صالحین در مصلای نماز جمعه، خاطره‌گویی فرماندهان برای زنده نگهداشتن فرهنگ جهاد و شهادت و همایش بزرگ رزمندگان از دیگر برنامه‌های این هفته است.
وی با اعلام اینکه در آمل بیش از 8 هزار رزمنده هشت سال دفاع مقدس وجود دارد، از چاپ ویژه‌نامه دفاع مقدس با محوریت تشریح عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس که یکی از عملیات‌های سرنوشت‌ساز و عامل فتح خرمشهر بود، خبر داد.
 
* برگزاری هشت یادواره شهدای متمرکز در سطح شهر
ابراهیم محسنی‌مقدم از برگزاری هشت یادواره شهدای متمرکز در سطح شهر خبر داد و اذعان داشت: باید از چهره‌های شاخص هشت سال دفاع مقدس برای بازگویی اهداف جنگ ایران و عراق استفاده شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول