اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه استان سمنان تاکید کرد:

شناسایی مخترعان و مبتکران بسیج کارگری سمنان

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان بر لزوم شناسایی مخترعان و مبتکران بسیج کارگری در واحدهای تولیدی و صنعتی این استان تاکید کرد.

شناسایی مخترعان و مبتکران بسیج کارگری سمنان
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مرتضی احمدیان پیش از ظهر امروز در نخستین نشست کانون تفکر بسیجی و تولید ایده پیش‏برنده سازمان بسیج کارگری با موضوع راه‌های ارتقای شأن، مقبولیت و منزلت اجتماعی بسیج و بسیجیان در جامعه و توسعه بسیج در مراکز صنعتی و تولیدی که در سالن جلسات سپاه استان برگزار شد، اظهار داشت: بسط و گسترش بسیج در بین تمامی اقشار جامعه ضروری است.
وی بیان داشت: زنده کردن ارزش‌های اعتقادی از طریق آموزش‌های لازم به جامعه هدف، بازیابی تفکر بسیج در دهه 60 و احیای مجدد آن و نیز نیازسنجی و برنامه‌ریزی کوتاه‌مدت و بلندمدت می‌تواند در ارتقای شأن و منزلت اجتماعی بسیج در جامعه موثر باشد.
احمدیان گفت: بهره‌گیری از تشکل‌های کارگری در رسیدن به هدف، تقویت تشکل‌های مردم، تشکیل مجمع کارفرمایان به منظور القای تفکر بسیج و تشکیل کلینیک صنعتی برای حل مشکل صنایع در بسط و گسترش بسیج در مراکز صنعتی و تولیدی نقش بسزایی دارند.
معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان از دیگر راه‌کارهای بسط و گسترش بسیج در مراکز صنعتی و تولیدی را تشویق و مطرح کردن بخش‌هایی که نسبت به حل مشکلات جامعه کارگری اهتمام بیشتری دارند، ذکر کرد.
وی افزود: تامین امنیت شغلی برای اعضای بسیج در واحدهای صنعتی با تغییر دیدگاه مدیران بخش صنعت نسبت به بسیج و شناسایی مخترعان و مبتکران بسیج کارگری و واگذاری مسئولیت به آنها از دیگر راههای تقویت بسیج کارگری خواهد بود.
مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه استان سمنان نیز در نخستین نشست کانون تفکر بسیجی و تولید ایده پیش‏برنده سازمان بسیج کارگری اظهار داشت: بسیجی نباید نفع شخصی را بر نفع عمومی مقدم بداند.
عبدالحسین غریبی افزود: بسیج باید از افرادی استفاده کند که از نظر اعتقادی و اخلاقی نسبت به دیگران برتری داشته باشند و نفع شخصی را بر نفع عمومی مقدم ندانند.
وی تأکید کرد: باید از ایده‌های متخصصان هر قشر در راستای پیشبرد اهداف بسیج آن قشر استفاده کرد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول