اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش زابل:

ایجاد بصیرت سیاسی در بسیج از واجبات است‌

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش زابل گفت: ایجاد بصیرت سیاسی در بین بسیجیان یکی از واجبات است.

ایجاد بصیرت سیاسی در بسیج از واجبات است‌
به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، حسن معزی ‌امروز در جلسه طرح صالحان در فنی وحرفه‌ای این شهرستان اظهار داشت: بسیجی بودن افتخاری بزرگ برای هر انسانی است و امیدواریم خداوند توفق دهد تا بتوانیم به عنوان یک بسیجی مخلص رسالت سیاسی خود را در جامعه آن طور که باید ایفا کنیم.
وی افزود: معلم، بسیج و فرمانده بسیج سه راس یک مثلث است که می‌توانیم از این فرصت استفاده کنیم و با رسالت فرهنگی که داریم امر آگاه‌سازی را به درستی انجام دهیم.
مدیر آموزش و پرورش زابل تصریح کرد: تعداد 4 هزار معلم شهید و 36 هزار دانش آموز شهید در شهرستان زابل وجود دارد که این امر نشان دهنده این است که معلمان همراه دانش‌آموزان به جبهه می‌رفته‌اند.
معزی به فعالیت احزاب اشاره کرد و گفت: احزاب یا دائمی و دوم هستند یا فصلی که احزاب فصلی معمولا در ایام خاصی  فعالیت و خود را تقویت و احیا می‌کنند.
 وی تصریح کرد: بسیج یکی از تشکل‌های دائمی به عنوان یک تشکل منسجم و سازمان یافته است و هدف آن‌ حفظ و پاسداری از نظام جمهوری اسلامی ایران است.
مدیر آموزش و پرورش زابل خاطرنشان کرد: در بسیج مجموعه‌ای از بهترین و ارزشی‌ترین نیروها دور هم جمع شده‌اند و تشکلی به نام بسیج فعالیت می‌کنند و با اهداف والای که دارند با دستور امام (ره) و با هدایت فرماندهی کل قوا کار خود را پیش می‌برند.
معزی گفت: بسیج یک تشکل منسجم، منظم و هدف‌دار در حفظ ارزش‌های اسلامی است و بسیجیان باید با نفوذ کلام درک متقابل داشته و بتوانند تعامل دو سویه ایجاد کنند.
مدیر آموزش‌و پرورش زابل ادامه داد: باید حق‌بینی وحق‌گویی را داشته باشیم و بتوانیم حق مطلب را
بیان و اهداف بسیج عالیه که در تمام دنیا معرفی شده را حفظ کنیم.
انتهای پیام/‌‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول