اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج طلاب سپاه ناحیه نکا:

توسعه مفاهیم عقیدتی در اولویت بسیج طلاب است

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج طلاب سپاه ناحیه نکا گفت: توسعه فعالیت‌های فرهنگی و عقیدتی در اولویت فعالیت‌های پایگاه‌های مقاومت بسیج طلاب است.

توسعه مفاهیم عقیدتی در اولویت بسیج طلاب است
مهدی مقدسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا اظهار داشت: تبلیغ مبانی دینی از جمله وظایف مهم بسیج طلاب است که با بکارگیری طلاب در این رده‌ها از بروز ناهنجاری‌های فرهنگی و اعتقادی جلوگیری می‌کند.
وی افزود: برپایی کارگاه‌های اخلاقی و معرفتی برای افزایش بصیرت از جمله عملکردهای ما است که اکنون با توجه به حمله‌های مختلف فرهنگی دشمن با جدیت دنبال می‌شود.
مسئول بسیج طلاب سپاه ناحیه نکا بیان داشت: بسیج طلاب نیز هم‌ردیف با بسیج کارکنان، فرهنگیان، دانشجویان، کسبه، مهندسین و بازاریان برای نهادینه کردن فرهنگ بسیجی و انقلابی در جامعه تلاش دارد.
مسئول بسیج طلاب سپاه ناحیه نکا ادامه داد: برنامه‌های مختلفی برای بسیج طلاب در طول سال مشخص شده که سمت و سوی عقیدتی و فرهنگی داشته و در راستای رفع محرومیت‌زدایی فرهنگی است.
این مسئول اضافه کرد: شهرستان نکا اکنون دارای شش پایگاه مقاومت بسیج طلاب است که در مراحل مختلف به آگاهی‌رسانی می‌پردازند.
مقدسی در ادامه خاطرنشان کرد: برنامه‌های ما نیز همچون سایر فعالیت‌های بسیج در راستای اعتلای نظام و هماهنگ با اهداف نظام است.
وی ولایت‌پذیری را از اصول اولیه در بسیج عنوان کرد و یادآور شد: ولایت‌پذیری جزء جدانشدنی زندگی بسیجی است و در همین راستا نیز با تمام توان در این رابطه تلاش می‌کنیم چرا که ماندگاری بسیج در ولایت‌مداری است.
مسئول بسیج طلاب سپاه ناحیه نکا در مورد برنامه‌های اجرایی بسیج طلاب اضافه کرد: کمک به سازندگی و محرومیت‌زدایی، شناسایی، جذب و معرفی مربیان طرح صالحین، برگزاری برنامه در مناسبت‌ها، ترویج فرهنگ حجاب و عفاف، به کارگیری جوانان در طرح‌های جهاد کشاورزی، برگزاری جشنواره‌های مختلف فرهنگی و قرآنی از جمله موارد تعریف شده برای بسیج طلاب است که براساس برنامه‌ریزی و زمان‌بندی لازم اجرایی می‌شود.
مقدسی در پایان اذعان داشت: ولایت‌پذیری در واقع جامعه را در مقابل توطئه‌های مختلف دشمنان مقاوم کرده و مانع نفوذ فرهنگ و توطئه‌های دشمنان می‌شود.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول