اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان‌شرقی:

انجام 40 درصد فعالیت‌های بسیج سازندگی با حضور خواهران

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان‌شرقی گفت: ‌40 درصد فعالیت‌های سازمان بسیج سازندگی آذربایجان‌شرقی با حضور خواهران انجام می‌شود.

انجام 40 درصد فعالیت‌های بسیج سازندگی با حضور خواهران
علی مددی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز معنویت در فعالیت‌های سازمان بسیج سازندگی را یک اصل مهم دانست.
وی با بیان اینکه فعالیت‌های بسیج سازندگی یک سویه نیست، گفت: فعالیت‌های مختلفی در بسیج سازندگی در بعد نرم‌افزاری و سخت‌افزاری انجام می‌شود.
رئیس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان‌شرقی گفت: ‌40درصد فعالیت‌های سازمان بسیج سازندگی آذربایجان‌شرقی با حضور خواهران انجام می‌شود و خواهران در مساجد و نقاط مختلف نقشی محوری دارند.
مددی بیان کرد:‌ در زمینه فعالیت‌های عقیدتی و نیز فعالیت‌هایی که منجر به ارتقای روحیه بسیجی و تحکیم بنیان‌های اخلاقی و اعتقادی می‌شود خواهران حضوری جدی دارند.
مددی احداث خانه‌های بهداشت، راه‌های روستایی و نیز اورژانس‌های بین‌راهی را از دیگر فعالیت‌های این بنیاد دانست و گفت: در زمینه فعالیت‌های مختلف قراردادهایی با دستگاه‌ها منعقد می‌شود که پایین‌تر از قیمت‌های معمول بوده و کیفیت نیز بالاتر است.
وی، از حضور 700 مهندس بسیجی در سازمان بسیج سازندگی استان خبرداد و افزود: حضور این تعداد بسیجی متخصص موجب ارتقای کیفی فعالیت‌های عمرانی شده است.
مددی اظهار کرد: مهندسان عضو این سازمان از رده‌های عادی بسیج تا عالی‌ترین سطوح مدیریتی استان را شامل می‌شوند که هر کدام وظایف و نقش‌های مختلفی دارند.
رئیس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان‌شرقی گفت: کیفیت اولویت مهم این سازمان است چرا که آبرو و اعتبار بسیج در این میان مورد آزمون است.
مددی، سابقه حضور بسیج سازندگی در عرصه ریشه‌کنی فلج اطفال را یادآور شد و گفت: بسیج سازندگی چه در زمان دفاع مقدس و چه در حال حاضر فعالیت‌های خوبی داشته است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول