اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با رقابت 8 تیم صورت می‌گیرد؛

قم میزبان پیکارهای لیگ تکواندوی بسیج کشور

خبرگزاری فارس: مدیر ورزش قهرمانی بسیج سپاه علی‌ بن ابیطالب (ع) قم از برگزاری رقابت‌های لیگ تکواندو بسیج کشور در قم خبر داد.

قم میزبان پیکارهای لیگ تکواندوی بسیج کشور
رضا ملاصادقی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: پیکارهای تکواندو لیگ بسیج کشور از صبح فردا دومین هفته فصل جدید خود را در قم برگزار می‌کند و طی آن تیم تکواندو بسیج سپاه علی‌ بن ابیطالب (ع) استان قم از فردا در قم میزبان تیم‌های حاضر در لیگ این رشته خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: تیم تکواندو بسیج سپاه علی بن ابیطالب (ع) استان قم در بخش مبارزه در این رقابت‌ها همچون دوره‌های گذشته با توانمندی و قدرت قابل ملاحظه‌ای برای جبران نتایج کسب شده در هفته نخست، با حریفان به رقابت خواهد پرداخت.
مدیر ورزش قهرمانی بسیج سپاه علی بن ابیطالب (ع) قم اضافه کرد: در این رقابت‌ها، تکواندوکاران بسیجی در اوزان مختلف بخش مبارزه در مصاف با حریفان خود به رقابت می‌پردازند تا جایگاه خود در جدول رده‌بندی را بهبود ببخشند.
وی با اشاره به اینکه این رقابت‌ها در سالن شهدای دفاع مقدس مجموعه ورزشی نخلستان سپاه علی بن ابیطالب (ع) قم برگزار می‌شود، بیان کرد: در تیم تکواندو بسیج سپاه علی بن ابیطالب استان قم نفرات پر امیدی برابر حریفان حاضر در مسابقات لیگ تکواندو بسیج کشور برابر حریفان به میدان خواهند رفت.
ملا‌صادقی که مسئولیت سرپرستی تیم تکواندو بسیج قم در مسابقات لیگ تکواندو بسیج کشور را نیز بر عهده دارد، ادامه داد: در هفته دوم از این پیکارها، تکواندوکاران بسیجی قمی با مربیگری ‌هادی نادری با حریفان رو‌به‌رو می‌شوند.
وی با اشاره به تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات لیگ تکواندو بسیج باشگاه‌های کشور، عنوان کرد: در این رقابت‌ها علاوه بر تیم تکواندو بسیج قم، تیم‌های تهران، مازندران، زنجان، خراسان رضوی، بوشهر، اصفهان و فارس نیز حضور دارند.
مدیر ورزش قهرمانی بسیج سپاه علی‌ بن ابیطالب استان قم همچنین به زمان و مکان برگزاری این رقابت‌ها اشاره ‌و اظهار کرد: پیکارهای هفته دوم از لیگ تکواندو بسیج باشگاه‌های کشور از صبح شنبه بیست و ششم شهریور ماه به میزبانی هیئت تکواندو بسیج استان قم آغاز می‌شود.
وی با اشاره به وضعیت تیم تکواندو بسیج قم تصریح کرد: این تیم از شرایط بسیار خوب و مطلوبی برخوردار است و با توجه به شناختی که کادر فنی از نفرات پر انگیزه تیم دارد، قطعا می‌تواند یکی از تیم‌های قوی و مدعی لیگ امسال باشد.
ملاصادقی عنوان کرد: تکواندوکاران بسیجی قم همواره در مسابقات قهرمانی و لیگ تکواندو بسیج کشور جزو تیم‌های مدعی کسب عنوان قهرمانی بوده‌اند و موفقیت‌های قابل توجهی نیز در یکی دو سال اخیر پیکارهای قهرمانی تکواندو بسیج قهرمانی کشور داشته‌اند.
وی با بیان اینکه در هفته نخست نتایج دو مسابقه تیم تکواندو بسیج قم با تیم‌های بوشهر و زنجان به سود حریفان رقم خورد، خاطرنشان کرد: تکواندوکاران قم برای جبران باخت در هفته نخست، برابر تیم‌های مازندران و اصفهان برای کسب پیروزی به روی شیاپچانگ خواهند رفت.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول