اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قیدار:

حجره‌های قیدار نبی (ع) برای استقرار حوزه مناسب نیست

خبرگزاری فارس: امام جمعه قیدار گفت: فضای موجود حجره‌های حرم مطهر حضرت قیدار نبی (ع) برای استقرار حوزه مناسب نیست.

حجره‌های قیدار نبی (ع) برای استقرار حوزه مناسب نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی طهماسبی ظهر امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) اظهار داشت: روحانیت نقش موثر و قابل قبولی در عرصه‌های مختلف دارد، که باید به این نقش در جامعه توجه ویژه شود.
وی ادامه داد: روحانیت در طول 32 سال گذشته و قبل از آن در عرصه ارتقای بصیرت سیاسی و باورهای دینی نقش موثری داشته و این نقش را نیز به خوبی در جامعه ایفا می‌کند.
امام جمعه قیدار مقابله با تهاجم فرهنگی در حوزه‌های مختلف را از دیگر وظایف روحانیت عنوان کرد و افزود: این نقش به خوبی در جامعه جا افتاده و مردم با این نقش آشنا هستند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خیزش‌های صورت گرفته در منطقه، تصریح کرد: موج بیداری اسلامی امروز در کشورهای منطقه برگرفته از تاثیرات انقلاب است‌.
حجت‌الاسلام طهماسبی یادآور شد: حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) خدابنده دارای شش پایه تحصیلی است که 90 طلبه در این حوزه مشغول به تحصیل هستند.
وی با بیان اینکه هشت مدرس ثابت در این حوزه به تدریس مشغول هستند، گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای آغاز سال تحصیلی انجام شده است.
امام جمعه قیدار خاطرنشان کرد: فضای موجود حجره‌های حرم مطهر حضرت قیدار نبی (ع) برای استقرار حوزه مناسب نیست و باید برنامه‌ریزی مطلوبی برای این امر صورت گیرد.
وی با اشاره به کلنگ‌زنی آغاز ساخت حوزه علمیه خدابنده خواستار اختصاص اعتبار لازم و کمک به حل مشکلات حوزه علمیه این شهر شد.
گفتنی است: مراسم گرامیداشت آغاز سال تحصیلی جدید حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) شهرستان خدابنده با شرکت طلاب، روحانیان شهرستان، مسئولان و مقامات محلی در مسجد جامع خدابنده برگزار شد.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول