اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در همدان خبر داد:

ساخت حوزه علمیه همدان به وسعت 8 هکتار

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‏‏ فقیه در همدان با تأکید بر به کارگیری همت‌های والا در تصمیم‌گیری‌‏‌های مسئولان استان گفت: ساخت حوزه علمیه همدان به وسعت هشت هکتار عملیاتی میشود.

ساخت حوزه علمیه همدان به وسعت 8 هکتار
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان آیت‏‏‌الله غیاث‏‌‌الدین طه‏‏ محمدی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه اظهار داشت: خداوند متعال مؤمنانی را که به دنبال کارهای بزرگ و تأثیرگذار هستند بیشتر دوست دارد و ابزارهای رسیدن بنده‌های خود را به مراتب عالی کمال حسن خلق و همت والا معرفی می‌کند.
وی افزود: امروز با استعانت از خداوند ساخت جامعة‌الزهرا و حوزه علمیه همدان به ترتیب در پنج و هشت هکتار پایه‌ریزی شده است که این مراکز علاوه بر همدان غرب کشور را نیز به لحاظ تربیت عالمان دین پوشش می‌‌دهد.
نماینده ولی فقیه در همدان با اشاره به فقدان امام جماعت در 60 هزار مسجد کشور تصریح کرد: هم‏‏ اکنون در تهاجم نرم دشمن باید به لحاظ کیمت خود را تقویت کنیم و با فراهم آوردن زیر ساخت‏‏ های لازم بستر تربیت و پرورش عالمان دین را به وجود بیاوریم.      
وی گفت: در کشور پاکستان بالغ بر 7 میلیون طلبه وهابی تربیت می‏‏ شوند که این میزان طلبه در کشور ما حداکثر 200 هزار نفر است.
محمدی تأکید کرد: استانداران، فرمانداران و مدیران اجرایی باید به دنبال کارهای بزرگ و تأثیرگذار باشند و همت بلند خود را در راستای توصیه‏‏ های اسلام به کار بگیرند.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر همه مراکز استان‏‏ها دارای مصلا است اما در استان همدان به این موضوع کم توجهی می‌‌شود بنابراین با توجه به دستورات قرآن و ائمه همت والا موجب رفع مشکل مردم و خشنودی خداوند می‏‏شود.
نماینده ولی فقیه در همدان با اشاره به روز پدافند هوایی در کشور اذعان کرد: ارتش، سپاه پاسداران، نیروهای نظامی و انتظامی و مجموعه بسیج مستضعفین نسبت به روزهای نخست انقلاب رشد مضاعف و چشمگیری کرده است و امروز دشمنان نظام اسلامی جرأت و توانایی حمله نظامی به کشور را ندارند.
وی اظهار کرد: مهم‏‏ترین عاملی که موجب شد انقلاب اسلامی ایران شکل بگیرد و به عنوان الگوی تمام عیار مقاومت در دنیا معرفی شود همت والای امام راحل است که با تکیه بر قدرت خداوند و بینش عمیق خود تحولی بزرگ را به وجود آورد.
محمدی با اشاره به روز قدس در همدان خاطرنشان کرد: حضور با صلابت مردم در این روز و اعلام حمایت خود از مردم مظلوم غزه بسیار ستودنی است به طوری که بالغ بر 50 هزار نفر در همدان با مردم دنیا هم صدا شدند.  
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول