اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان خبر داد:

آغاز به کار نمایشگاه جهیزیه، اتاق عقد و سیسمونی در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان گفت: نمایشگاه جهیزیه، اتاق عقد و سیسمونی از امروز در زنجان آغاز می‌شود.

آغاز به کار نمایشگاه جهیزیه، اتاق عقد و سیسمونی در زنجان
محمد جواد برجسته‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: نمایشگاه جهیزیه، اتاق عقد و سیسمونی از امروز در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین در زنجان آغاز می‌شود.
وی با بیان اینکه این نمایشگاه از امروز ساعت 16 افتتاح می‌شود، یادآور شد: این نمایشگاه همزمان با نمایشگاه فروش پاییزه زنجان آغاز به کار می‌کند.
مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان تصریح کرد: این نمایشگاه برای نخستین بار در زنجان برگزار می‌شود و با توجه به سابقه استقبال مردم از نمایشگاه‌های برگزار شده در زنجان، انتظار می‌رود از این نمایشگاه نیز استقبال مطلوبی صورت گیرد.
وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه با توجه به نیازهای زوج‌های جوان در آستانه آغاز زندگی و عروس و دامادهایی که چند سالی است زندگی خود را آغاز کرده‌اند برگزار می‌شود، تصریح کرد: استقبال مطلوب از این نمایشگاه موجب برگزاری این نمایشگاه در سال‌های آینده می‌شود.
برجسته‌نژاد یادآورشد: این نمایشگاه از امروز ساعت 16 تا 22 شب یک مهر ماه هر روز در ساعات یادشده آماده بازدید علاقمندان است.
وی با بیان اینکه یک هزار و 200 متر از نمایشگاه دایمی کاسپین زنجان زیر پوشش این نمایشگاه است، گفت: بیش از 100 تولید کننده در این نمایشگاه حضور دارند.
مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان از برگزاری نمایشگاه فروش پاییزه همزمان با این نمایشگاه خبر داد و گفت: چهارمین نمایشگاه فروش پاییزه از 26 شهریورماه سال جاری تا یک مهر ماه در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه این نمایشگاه زیر نظر مجمع امور صنفی استان و ارتباط مستقیم نمایشگاه کاسپین زنجان برگزار می‌شود، افزود: کالاهای مورد نیاز دانش‌آموزان در نمایشگاه پاییزه زنجان به همشهریان ارائه می‌شود.
برجسته‌نژاد تصریح کرد: نمایشگاه تامین و عرضه اقلام و کالاهای مورد نیاز دانش‌آموزان در آستانه بازگشایی مدارس با عنوان نمایشگاه پاییزه در زنجان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه این نمایشگاه از 26 شهریورماه تا اول مهر ماه تا زمان بازگشایی برپا و به بازدیدکنندگان خدمت رسانی می‌کند، افزود: این نمایشگاه در نمایشگاه کاسپین زنجان همچون سال‌های گذشته برگزار می‌شود.
 مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان بیان داشت: در این نمایشگاه واحدهای تولیدی استان، کالاها و اقلام مورد نیاز دانش‌آموزان در فصل بازگشایی مدارس را با حداقل 15 درصد تخفیف عرضه می‌کنند.
وی بیان داشت: در این نمایشگاه کالاهای اساسی و مورد نیاز دانش‌آموزان شامل کیف، کفش، مانتو، پوشاک، البسه و نوشت‌افزار به صورت از تولید به مصرف عرضه می‌شود.
برجسته‌نژاد افزود: کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم از جمله برنج، گوشت و سایر اقلام مورد نیاز در نمایشگاه پاییزه برای دسترسی آسان مردم به کالاهای اساسی عرضه می‌شود.
وی با بیان اینکه در نمایشگاه امسال از ارائه کالاهای باز و فله‌ای جلوگیری می‌شود، یادآور شد: همه مواد غذایی قابل ارائه در این این نمایشگاه باید به صورت بسته‌بندی باشد.
 مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان با اشاره به اینکه چهارمین نمایشگاه پاییزه زنجان از ساعت 16 تا 22 شب آماده بازدید علاقمندان است، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه در 2 هزار متر مربع برپا می‌شود.
وی از حضور 100 تولید کننده در قالب 100 غرفه در نمایشگاه امسال خبر داد و افزود: پیش‌بینی می‌شود با توجه به پایان تعطیلات مدارس و با توجه به اینکه مجموعه نمایشگاهی کاسپین مجری برگزاری نمایشگاه است انتظار می‌رود با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده استقبال مردم بیشتر از گذشته باشد.
برجسته‌نژاد از نظارت بر کیفیت و قیمت کالاها در زمان برگزاری نمایشگاه خبر داد و بیان داشت: قبل از برگزاری نمایشگاه از تولیدات نمونه‌برداری صورت می‌گیرد و در طول زمان برگزاری نمایشگاه هم نظارت‌های لازم از سوی بازرسان مجمع امور صنفی صورت می‌گیرد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول