اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بازرگانی چناران:

هدف برگزاری نمایشگاه پاییزه تنظیم بازار است

خبرگزاری فارس: رئیس بازرگانی شهرستان چناران گفت: تنظیم بازار یکی از اهداف اصلی برگزاری نمایشگاه‌ها از جمله پاییزه است.

هدف برگزاری نمایشگاه پاییزه تنظیم بازار است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از اداره بازرگانی چناران، مسیح الله غفوری اظهار داشت: کالای عرضه شده در نمایشگاه باید به لحاظ تنوع، کیفیت و قیمت توانایی رقابت با بازار را داشته باشد، در غیر این صورت برپایی نمایشگاه معنایی ندارد.
وی افزود: 60 غرفه 12 متر مربعی نمایشگاه که از سوی یک شرکت نمایشگاهی در اختیار قرار گرفته بود متاسفانه کمتر از 50 درصد به وسیله اصناف مشهد و چنارانی عرضه در آن صورت گرفته و باقیمانده غرفه‌ها خالی است.
وی ادامه داد: در دور دوم سفر ریاست جمهوری مصوب شد که محل دائمی نمایشگاه با همکاری ادارات ایجاد شود.
غفوری بیان داشت: مشکل اصلی احداث محل دائمی نمایشگاه در چناران، نبود تامین زمین با موقعیت دسترسی مناسب کمتر از 5 هزار متر مربع است و چناران دارای سه هزار واحد صنفی است.
رئیس اداره بازرگانی چناران گفت: مجمع امور صنفی در کمیته برپایی نمایشگاه برگزاری نمایشگاه فروش پاییزه را بر عهده گرفته اما به دلیل مشغله کاری اعضای مجمع به گونه‌ای ضعیف در حال برگزاری است. 
نمایشگاه فروش پائیزه شهر چناران از 18 شهریور به مدت 10 روز در حالی آغاز شد که شهروندان و اصناف از آن استقبال چندانی نکردند.
هر ساله با نزدیک شدن به فصل بازگشایی مدارس از سوی مجامع امور صنفی و اداره بازرگانی نمایشگاهی بر پا می‌شود تا کیف، کفش، پوشاک و لوازم التحریر دانش آموزان را با قیمت مناسب عرضه نماید، امسال نیز نمایشگاه فروش پائیزه با همکاری یک شرکت نمایشگاهی که هفته قبل نمایشگاه تخصصی مبلمان را در شهر دایر نموده بود از 18 شهریور در مقابل کارخانه قند آغاز به کار کرد اما از 60 غرفه آن کمتر از 30 غرفه دایر شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول