اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ایجاد 70 غرفه؛

نمایشگاه پاییزه صومعه‌سرا گشایش یافت

خبرگزاری فارس: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا پاییزه با ایجاد 70 غرفه در صومعه‌سرا گشایش یافت.

نمایشگاه پاییزه صومعه‌سرا گشایش یافت
به گزارش خبر گزاری فارس از صومعه‌سرا، رئیس اداره بازرگانی صومعه‌سرا در جریان بازدید از غرفه‌های نمایشگاه پاییزه در این شهرستان اظهار داشت: نمایشگاه‌های پاییزه به دلیل عرضه مستقیم و کاهش در قیمت کالا مورد توجه بسیاری از مردم است.
محسن آهنی بازگشایی مدارس و خرید لوازم مورد نیاز دانش‌آموزان مانند لوازم‌التحریر، کیف و کفش و پوشاک را از مهم‌ترین دلایل استقبال مردم از نمایشگاه‌های پاییزه عنوان کرد و بیان داشت: کیفیت بالا در ارائه اجناس و تخفیف در میزان قیمت‌ها از دیگر دلایل توجه و استقبال مردم به نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا است.
رئیس اداره بازرگانی صومعه‌سرا با بیان اینکه چنین نمایشگاه‌هایی در کشور در فصول بهار و پاییز از سال موجب ایجاد فضایی آرام و برقراری تعادل در بازارها می‌شود، تصریح کرد: جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها، حمایت از اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه و تامین و توزیع اقلام مصرفی مردم با قیمت مناسب در برپایی این نمایشگاه‌ها بسیار موثر است.
وی از برپایی 70 غرفه عرضه مستقیم کالا در نمایشگاه مذکور خبر داد و گفت: نمایشگاه پاییزه با همکاری واحدهای تولیدی و توزیعی انواع کالای مورد نیاز مردم را فراهم می‌کند.
این مسئول کالاهایی مانند پوشاک، کیف و کفش و لوازم‌التحریر، محصولات فرهنگی و صنایع دستی، مواد غذایی و پروتئینی، مواد شوینده و بهداشتی و لوازم خانگی را از جمله کالای مصرفی ارائه شده در نمایشگاه پاییزه ذکر کرد.
آهنی در ادامه خاطرنشان کرد: این نمایشگاه تا پایان شهریور ماه امسال برای خرید و بازدید عموم از ساعت هشت صبح تا 22 شب برپا است.
رئیس اداره بازرگانی صومعه‌سرا عرضه کالای نمایشگاه پاییزه را با 10 تا 15 درصد کمتر از قیمت بازار عنوان کرد.
وی برگزاری نمایشگاه مذکور را با مشارکت اداره بازرگانی و مجمع امور صنفی و همکاری فرماندار و دیگر مسئولان صومعه‌سرا عنوان کرد و گفت: نمایشگاه در مساحت یک‌ هزار متر مربع در بلوار سمت راست بازار هفتگی (یکشنبه بازار) صومعه‌سرا برپاست.
این مسئول در پایان اذعان داشت: شهروندان می‌توانند نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را در زمینه کمیت و کیفیت غرفه‌های نمایشگاه پاییزه با سامانه 124 اداره بازرگانی این شهرستان در میان بگذارند.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول