اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت زنجان هشدار داد:

گسترش آثار تخریبی بداخلاقی و بدحجابی در جامعه

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت زنجان با اشاره به رفتار برخی افراد به ظاهر مسلمان در جامعه گفت: آثار تخریبی بد اخلاقی‌ها و بد حجابی‌ها در جامعه گسترش یافته است.

گسترش آثار تخریبی بداخلاقی و بدحجابی در جامعه
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام منصور فرجی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه زنجان اظهار داشت: اگر می‌خواهیم که در مسیر تقوا قرار بگیریم باید در مسیر اهل بیت باشیم.
وی با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید هم در مدارس و هم در دانشگاه‌ها اظهار داشت: در کشور حدود 20 میلیون دانشجو و دانش‌آموز وجود دارد که یک سوم از جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند، بنابراین دقت در مسائل تربیتی دانش‌آموزان و دانشجویان از ضروریات جامعه امروز است.
امام جمعه موقت زنجان با اشاره به اینکه نکته تربیتی در بین دانش‌آموزان مهم‌تر از نکته تعلیمی است، افزود: نقص‌هایی که امروزه در دانشگاه با آن موجه هستیم نتیجه بی توجهی دانش‌آموزان در دوران مدرسه به ویژه در دوره راهنمایی از سوی والدین و فرهنگیان است.
وی با بیان اینکه تعلیم و تربیت به درستی محقق نمی‌شود، مگر با ارتباط قوی بین اولیای دانش‌آموزان و مراکز علمی، خاطر نشان کرد: هر روز دانش‌آموزان چند ساعتی را در خارج از منزل و در پیش معلمان هستند، بنابراین تعلیم و تربیت دو عنصر در کنار هم بوده و در کنار هم معنا پیدا کرده و به هدف می‌رسند.
حجت‌الاسلام فرجی با بیان اینکه در سنین مدرسه اکثر بچه آسیب پذیر هستند، تصریح کرد: اگر در جامعه بد اخلاقی، بد حجاب رواج پیدا کند به طور قطع فرزندان جامعه دچار مشکل می‌شوند.
امام جمعه موقت زنجان با بیان اینکه بسیاری از مسائل در جامعه شخصی نبوده و اجتماعی هستند و همه باید این موارد را رعایت کنند، خاطر نشان کرد: یک نفر با رفتار بد خود می‌تواند هزاران نفر در جامعه را به فساد بکشاند.
وی با بیان اینکه انسان‌های ناهنجار در جامعه بدتر از رانندگان بد بوده و لطمات جبران ناپذیر را به جامعه تحمیل می‌کنند، تصریح کرد: بد اخلاقی و بد حجابی و بعضی از صفات ناپسند آثار تخریبی زیادی در جامعه به وجود می‌آورد.
حجت‌الاسلام فرجی به قضیه آندلس و بلایی که بر سر قوم حضرت موسی نازل شد اشاره کرد و گفت: عزیزانی که خود را در معرض خطا قرار داده‌اند، بدانند که اگر قوم حضرت موسی شکست خورد و و اگر اسپانیا شکست خورد و از جلگه اسلام خارج شد به دلیل فسادی بود که جامعه آنان را فرا گرفته بود.
امام جمعه موقت زنجان یادآور شد: اگر بشر از مسیر الهی خارج شود نابود می‌شود.
وی با انتقاد از سازمان صدا و سیما گفت: در صدا و سیما هیچ وقت از انسان‌هایی که در جامعه الگو هستند، فیلم درست نمی‌شود بلکه با ارائه برخی چهره زمینه فساد را در جامعه به وجود می‌آورد.
حجت‌الاسلام فرجی به ورزشکارانی که در جامعه ناهنجاری به وجود می‌آورند، نیز اشاره کرد و افزود: ما نمی‌دانیم آقایانی که سر از مجالس فساد در می‌آورند، چه الگویی برای جوانان هستند که مدام از تلویزیون چهره آنان پخش می‌شود.
امام جمعه موقت زنجان خاطر نشان کرد: بعضی از هنرپیشگان کشور در فساد هستند و در حج عمره شرکت می‌کنند، در حالی که در مصاحبه ها بد حجابی را ترویج می‌کنند.
وی با بیان اینکه صدا و سیما با نشان دادن هنرپیشگان بد حجاب زمینه فساد را در جامعه فراهم می‌کند، تصریح کرد: صدا و سیما با نمایش چهره‌های بد حجاب کشور را به سمت گمراهی می‌برد.
انتهای پیام/م10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول