اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی فرمانداری بروجرد:

ورود افراد بدحجاب به ادارات بروجرد ممنوع شد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری بروجرد گفت: ورود افراد بدحجاب به ادارات بروجرد ممنوع شد.

ورود افراد بدحجاب به ادارات بروجرد ممنوع شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، بیژن داودی ظهر امروز در نشست بررسی راهکارهای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در فرمانداری بروجرد گفت: فرهنگ حجاب و عفاف باید در جامعه نهادینه و تقویت شود.
وی افزود: حجاب و عفاف به عنوان یک موضوع محوری در همه خانواده‌هایی که در جامعه اسلامی زندگی می‌کنند در اولویت قرار دارد.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری بروجرد گفت: امروز شاهد معضلاتی در سطح جامعه و کشور از طریق ایجاد جنگ نرم توسط دشمنان برای ضربه زدن به دین و رخنه کردن به درون نظام هستیم و اینکه برای مقابله با این ترفندها تمام مسئولان ادارات موظف هستند با برنامه‌ریزی و اجرایی اصولی این مشکلات را برطرف کنند.
وی اظهار داشت: دشمنان در بحث بی‌حجابی سرمایه‌گذاری زیادی کرده و آثار آن در جامعه مشهود است اما می‌توان با اجرای برنامه‌های صحیح و اصولی قبل از آنکه بی‌حجابی بیشتر اشاعه داشته باشد با آن برخورد کرد.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری بروجرد با اشاره به اینکه باید مسئولان در زمینه جمع‌آوری ماهواره‌ها اقدام کنند، گفت: توسعه شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان اقدامی جدی دشمنان علیه جوانان و خانواده‌های ایرانی است.
وی تصریح کرد: دشمن می‌خواهد از این راه پایه‌های اعتقادی و دینی را در بین خانواده‌ها ترویج دهد.
داودی افزود: باید به جای رفتارهای چالش آمیز، فرهنگ غنی دینی و اسلامی را تقویت و به مردم و این فرهنگ را بیش از گذشته به جوانان بیاموزیم تا باور کنند حجاب ارزش و اهمیت خود را دارد.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری بروجرد گفت: با توجه به اینکه 70 درصد ارباب رجوع ادارات را بانوان شامل می‌شود فرهنگ سازی در زمینه حجاب و عفاف باید از ادارات شروع و به شیوه‌های مختلف فراتر از دشمن به تقویت فرهنگ حجاب و عفاف پرداخت.
وی بر برپایی همایش و سمینارهای مختلف با موضوع حجاب و عفاف در بروجرد تاکید کرد.
در ادامه خانم کریمی دبیر جلسه مطالبی را در خصوص جلسه حجاب و عفاف و چگونگی نحوه اجرای آن در این زمینه و همچنین فرم‌های تهیه شده برای بازرسان برای این امر عنوان کرد.
در ادامه مصوب شد، تمام ادارات شهرستان بروجرد نسبت به نصب تبلیغات و بنر روی ورودی ادارات با عنوان "از پذیرفتن افراد بدحجاب معذوریم" اقدام کنند.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول