اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد احیای امر به معروف گیلان خبر داد:

بازرسی وضعیت عفاف و حجاب در اداره‌های گیلان

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گیلان از بازرسی وضعیت عفاف و حجاب تمام اداره‌ها، نهادها و سازمان‌های استان گیلان توسط این ستاد خبر داد.

بازرسی وضعیت عفاف و حجاب در اداره‌های گیلان
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام غلامرضا شفیعی‌زاده پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان اظهار داشت: جلسه توجیهی بازرسان عفاف و حجاب در راستای مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و ابلاغ ستاد احیای کشور و به منظور تحقق فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه و ایجاد محیط امن و سالم و نیل به تکامل و قرب الهی و حاکمیت عفاف و حجاب در اداره‌ها و نهادهای گیلان برگزار شد.
وی با ذکر حدیثی از ائمه معصومین و امام علی (ع) افزود: ائمه معصومین و علی (ع) فرمودند که امر به معروف و نهی از منکر را ترک نکنید که تبهکاران بر شما چیره می‌شوند.
امام جمعه موقت رشت امر به معروف و نهی از منکر را مانند نماز واجب دانست و با اشاره به نقش بازرسان عفاف و حجاب بیان داشت: کسی که می‌خواهد جامعه را اصلاح کند ابتدا باید خودش را اصلاح کند.
این مسئول ادامه داد: قرآن به ما دستور می‌دهد که ابتدا خودتان را اصلاح کنید و سپس به دنبال دیگران بروید و هر جا وارد می‌شوید به عنوان طبیب و پدر مهربان باشید و نگاه تحقیرآمیز نداشته باشید و پرهیز از خشونت را سرلوحه کارتان قرار دهید.
شفیعی‌زاده سعه صدر را مهم دانست و خطاب به بازرسان حاضر در جلسه متذکر شد: اگر منکری را دیدید برخورد نکنید و در گزارش‌های خودتان لحاظ کنید تا از طریق مبادی ذی‌ربط پیگیری شود.
وی حفظ رعایت مصالح سازمان و اداره و حریم‌ها را مورد تاکید بازرسان قرار داد و اذعان داشت: با جدیت و پشتکار به کار خود ادامه دهید.
به گزارش فارس، 11 گروه چهار نفره بازرسان ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گیلان از امروز 19 شهریور به مدت 15 روز از اداره‌ها، نهادها و سازمان‌های استان درباره عفاف و حجاب بازرسی و نظارت می‌کنند.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول