اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام موسسه فرهنگی اندیشه مبنا:

نرم‌افزار حجاب و عفاف در قم تولید می‌شود

خبرگزاری فارس: قائم مقام موسسه فرهنگی اندیشه مبنا از عرضه و توزیع نرم‌افزار علمی آموزشی دخترانه با موضوع حجاب و عفاف خبر داد.

نرم‌افزار حجاب و عفاف در قم تولید می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مجتبی مطهری در گفت‌وگو با خبرنگاران به تولید نرم افزار حجاب در قم اشاره و بیان کرد: تدوین این نرم‌افزار به پایان رسیده و اکنون توسط کارشناسان در مرحله آزمایش قرار دارد.
وی افزود: نرم‌افزار دخترانه که برای سنین 12تا 18 سال طراحی شده است تا یک ماه آینده در سطح بازار توزیع می‌شود.
قائم‌مقام موسسه فرهنگی اندیشه مبنا بابیان اینکه این نرم‌افزار از قابلیت‌های فراوانی برخورداراست، تصریح کرد: در این نرم‌افزار به مبانی علمی، هنری، جامعه و دختران، کنکاش در تاریخ، روانشناسی نگارخانه و... توجه شده است.
وی همچنین از توزیع نرم‌افزار شکوفه باران در نخستین نمایشگاه مراکز آموزشی و تجهیزات آموزشی خبر داد و گفت: این نرم‌افزار نیز که دارای برنامه‌های شاد و متنوعی چون آموزش قرآن همراه با شعرهای کودکانه است، برای دانش‌آموزان مقطع دبستان طراحی شده است.
مطهری ادامه داد: این موسسه در 20 سال اخیر فعالیت خود را برای تولید نرم‌افزارهای چند رسانه‌ای و برنامه‌های کاربردی متمرکز کرده و در همین راستا موفق به تولید بیش از 32 نرم‌افزار برای مراکز مختلف شده‌ است.
وی همچنین به شرکت نرم‌افزارهای این موسسه در جشنواره نرم‌افزارهای چند رسانه‌ای در سال‌های اخیر اشاره کرد و بیان داشت: نرم‌افزار کوثر که از سریع‌ترین و جامع‌ترین روش روخوانی و روانخوانی قرآن کریم به شمار می‌رود برگزیده جشنواره نرم‌افزارهای چند رسانه‌ای در سال 83 شناخته شده است.
مطهری ادامه داد: نرم‌افزار نیایش که مجموعه‌ای کامل از ادعیه زیارت و قرآن است به صورت پویا نمایی تولید شده و با شرکت در دومین جشنواره نرم‌افزارهای چند رسانه‌ای در سال 87  مورد تقدیر قرار گرفت.
وی نرم‌افزار مسافر کوچولو را به عنوان نخستین نرم‌افزار گردشگری مجازی در قم وی‍ژه کودکان معرفی کرد و گفت: این نرم‌افزار برنده تندیس سیمین از دومین جشنواره نرم‌افزارهای چند رسانه‌ای شد.
قائم مقام موسسه فرهنگی اندیشه مبنا، نرم‌افزارهای ارمغان، کودکستان، فرهنگ لغت عربی، المنجد و سامانه راهبرد سازمان را از دیگر تولیدات این موسسه عنوان کرد. 
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول