اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون رسانه مرکز تحقیقات ریحانة‌النبی:

2 کتاب در زمینه عفاف و حجاب منتشر میشود

خبرگزاری فارس: معاون رسانه مرکز تحقیقات و طرح‌های کاربردی حجاب ریحانة‌النبی از چاپ دو کتاب در زمینه عفاف و حجاب در راستای حمایت از مؤلفان این آثار خبر داد.

2 کتاب در زمینه عفاف و حجاب منتشر میشود
حسین رمضانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فعالیت پایگاه اطلاع‌رسانی حجاب اظهار داشت: پایگاه خبری حجاب و پایگاه علمی فرهنگی حجاب ایران با آدرس www.hijabiran.net زیر نظر مرکز تحقیقات و طرح‌های کاربردی حجاب ریحانة‌النبی به ارائه خدمات می‌پردازد.
وی خاطرنشان کرد: این پایگاه از استقبال خوبی برخوردار بوده و علاوه بر پوشش اخبار و فعالیت‌های مرکز ریحانه النبی، تمام اخبار سایر خبرگزاری‌ها در زمینه مسائل زنان و حجاب و عفاف را پوشش می‌دهد.
معاون رسانه مرکز تحقیقات و طرح‌های کاربردی حجاب ریحانة‌النبی ادامه داد: پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز تحقیقات و طرح‌های کاربردی حجاب ریحانة‌النبی به آدرس www.rih.ir راه‌اندازی شده و از ابتدای مهر ماه امسال ارائه خدمت می‌کند.
وی با اشاره به فعالیت‌های مرکز تحقیقات و طرح‌های کاربردی حجاب ریحانة‌النبی گفت: این مرکز به دلیل ارائه طرح‌های کاربردی با تعداد فراوانی از خانواده‌ها و دانش‌آموختگان در ارتباط بوده و ناگزیر است بسته‌های آموزشی برای خانواده‌ها و مدیران در اقصی نقاط کشور ارسال کند.
رمضانی عنوان داشت: مرکز ریحانه النبی در زمینه تولید اقلام فرهنگی گام‌های خوبی برداشته و فعالیت‌های فرهنگی در قالب کتاب‌های آموزشی، بازی‌های مناسب و تصاویری دربردارنده ارزش و اهمیت حجاب و عفاف ارائه می‌کند.
وی تحقیقات و پژوهش را یکی دیگر از محورهای فعالیت مرکز ریحانه النبی ذکر و تصریح کرد: این مرکز در نظر دارد در فعالیت‌های تحقیقاتی و پژوهشی از مؤلفان حوزه عفاف و حجاب حمایت کند.
معاون رسانه مرکز تحقیقات و طرح‌های کاربردی حجاب ریحانة‌النبی اظهار داشت: اکنون دو مورد از تالیفات مولفان در حوزه عفاف و حجاب مراحل پایانی چاپ را می‌گذراند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول