اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه کانون‌‌های فرهنگی مساجد لرستان:

فرهنگ حجاب در جامعه ارتقا یابد

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان گفت: فرهنگ حجاب و عفاف مهم‌ترین راه مقابله با دسیسه‌های دشمنان است، که باید تلاش شود این فرهنگ ارتقا یابد.

فرهنگ حجاب در جامعه ارتقا یابد
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد حجت‌الاسلام سید علی موسوی در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد از اعزام هشت نفر از بانوان استان لرستان به طرح آموزشی طلایه‌داران عفاف و حجاب در تهران خبر داد و اظهار داشت: این بانوان در طرح آموزشی حجاب و عفاف زیر نظر موسسه خیبر به مدت سه روز شرکت کردند.
وی افزود: پس از پایان دوره نیز افراد شرکت‌کننده در طرح به مدت یک ‌سال در خصوص مسایل آموزشی تحت نظارت این موسسه آموزش دیدند.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان گفت: این افراد پس از گذراندن مراحل آموزشی در سطح پارک‌ها، مدارس، موسسه‌های خصوصی در زمینه طرح حجاب و عفاف فعالیت می‌کنند.
موسوی با بیان اینکه این افراد برگزیدگان مرحله استانی هستند، تصریح کرد: مرحله استانی این طرح با حضور 36 نفر از بانوان لرستانی برگزار شد که پس از برگزاری آزمون از کتاب ریحانه تعداد هشت نفر بر اساس سهمیه استان، موفق به کسب نمره برتر این طرح شدند.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان با اشاره به دسیسه‌های دشمنان در قالب هجمه‌های فرهنگی، گفت: ارتقای فرهنگ حجاب و عفاف مهم‌ترین راه مقابله با این دسیسه‌های دشمنان است.
وی از مسئولان خواست فرهنگ حجاب و عفاف را در جامعه گسترش دهند.
موسوی تصریح کرد: طرح آموزشی حجاب و عفاف 16 تا 18 شهریور ماه ‌جاری در ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور برگزار شد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول