اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهزیستی سوادکوه خبر داد:

پرداخت یک میلیارد ریالی به مستمری‌بگیران سوادکوه

خبرگزاری فارس:رئیس اداره بهزیستی شهرستان سوادکوه در طول یک سال اخیر یک میلیارد و 142 میلیون و 160 هزار ریال به افراد مستمری بگیر بهزیستی سوادکوه پرداخت شده است.

پرداخت یک میلیارد ریالی به مستمری‌بگیران سوادکوه
محمدعلی مرادیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سوادکوه با تاکید بر سفارش دین اسلام برای حمایت از زنان و کودکان بی‌سرپرست بیان داشت: مبنای فعالیت بهزیستی سلامت‌نگری و سلامت‌محوری است.
وی با بیان اینکه به حفظ شان و حقوق اجتماعی زن و کودک بی‌سرپرست در دین مقدس اسلام تاکید شده است، گفت: براساس اصل 21 قانون اساسی زنان و کودکان بی‌سرپرستی که زیر پوشش قوانین حمایتی نیستند مورد حمایت سازمان بهزیستی قرار می‌گیرند.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان سوادکوه با بیان اینکه مبنای فعالیت بهزیستی، سلامت‌نگری و سلامت‌محوری است، گفت: ماموریت حوزه امور اجتماعی بهزیستی ارائه خدمات قادرسازانه به افراد نیازمند فاقد سرپرست، دختران خود سرپرست، خانواده‌های نیازمند، زنان خودسرپرست و ایتام است.
وی به طرح ساماندهی انجمن‌ها و موسسات خیریه اشاره کرد و گفت: طرح تشکیل گروه‌های همیار، طرح بهبود تغذیه کودکان، طرح بیمه تامین اجتماعی زنان خانه بخشی از طرح‌های حمایتی بهزیستی است.
مرادیان از پرداخت مستمری به 230 خانوار زیر پوشش سوادکوه اشاره کرد و افزود: در طول یک سال اخیر یک میلیارد و 142 میلیون و 160 هزار ریال به افراد مستمری بگیر بهزیستی سوادکوه پرداخت شده است.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان سوادکوه از پرداخت ودیعه مسکن به شش نفر پرداخت شهریه دانشجویی به 12 نفر خبر داد و افزود: به 177 نفر از افراد زیر پوشش کمک بلاعوض پرداخت شده است.
وی از آموزش 170 کودک مددجو در مهدهای خصوصی و دولتی خبر داد و گفت: به 77 دانش آموز نیز هزینه تحصیلی پرداخت شده است.
این مسئول شهرستان سوادکوه با اشاره به بهره‌مندی 100 نفر از بیمه روستایی و عشایری گفت: به 39 نفر نیز به صورت رایگان امتیاز آب، برق و گاز اختصاص یافته است.
مرادیان از ثبت نام 200 نفر از مددجویان سوادکوهی در سایت مسکن خبر داد و گفت: با استفاده از ظرفیت‌های استانی و شهرستانی درصدد افزایش تسهیلات بیشتر به مددجویان بهزیستی شهرستان هستیم.
انتهای پیام/ص20
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول