اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی کرمان خبر داد:

رشد 74 درصدی جمع‌آوری فطریه توسط بهزیستی کرمان

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان کرمان گفت: میزان فطریه جمع‌آوری شده، توسط بهزیستی کرمان در سال 90 نسبت به سال 89، رشد 74 درصدی داشته است.

رشد 74 درصدی جمع‌آوری فطریه توسط بهزیستی کرمان
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، رضا عباسی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای معاونان بهزیستی استان کرمان اظهار داشت: میزان فطریه جمع‌آوری شده، توسط بهزیستی کرمان در سال 90 نسبت به سال 89، رشد 74 درصدی داشته است.
وی افزود: در روز عید فطر مؤمنان روزه‌دار سراسر استان کرمان 865 میلیون و 796 هزار و 370 ریال از فطریه خود را تحویل پایگاه‌های جمع‌آوری فطریه بهزیستی دادند.
عباسی تصریح کرد: در عید فطر در سال جاری 206 نفر از کارکنان بهزیستی با استقرار در 156 پایگاه و استفاده از 329 صندوق ثابت و سیار، کار جمع‌آوری فطریه و کفاره روزه‌دار را انجام دادند.
وی ابراز داشت: در همین راستا و با هدف آگاهی‌بخشی به عموم مردم برای وجود امکان پرداخت فطریه و کفاره به سازمان بهزیستی برای هزینه‌کرد در امور مشخص شده با استفاده از اجازه صادره از سوی جمعی از مراجع عظام تقلید اطلاع‌رسانی‌هایی انجام شده است.
عباسی بیان داشت: از جمله این اقدامات تعداد 13 هزار پاکت جمع‌آوری فطریه حاوی تصویر فتوای صادره مراجع، 4 هزار برگ بروشور، 100 هزار پیام کوتاه، پخش اطلاعیه رادیو، تلویزیون و ... است.
وی گفت: فطریه جمع‌آوری شده توسط اداره‌های بهزیستی شهرستان‌های استان بلافاصله پس از شمارش و طی مراحل لازم اداری با نظارت کامل معاونت پشتیبانی و اداره‌های حراست و بازرسی اداره کل و توسط اداره هر شهرستان برای رفع مشکلات مددجویان زیر حمایت در حال هزینه است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول