اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه جامع ابهر خواستار شد:

تامین فضا و امکانات دانشگاه جامع ابهر

خبرگزاری فارس‌: رئیس دانشگاه جامع ابهر گفت: زمینه‌ها و مساعدت‌های لازم برای تأمین فضا و امکانات مورد نیاز دانشگاه جامع ابهر فراهم شود.

تامین فضا و امکانات دانشگاه جامع ابهر
به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، محمدرضا سلیمانی‌نژاد بعد از ظهر امروز در بازدید رئیس دانشگاه جامع علمی- کاربردی کشور از پروژه‌های عمرانی دانشگاه جامع ابهر با اشاره به ظرفیت‌های شهر ابهر و رتبه این شهر در حوزه فرهنگی کشور اظهار داشت: با توجه به وجود درصد بالایی از صنایع استان در شهرستان ابهر،خواهانیم که با توجه به رسالت این مرکز در زمینه نهادینه‌سازی آموزش‌های مهارتی و ورود به مقوله کارآفرینی برای دانش‌آموختگان و دانشجویان مرکز، زمینه‌ها و مساعدت‌های لازم برای تأمین فضا و امکانات مورد نیاز فراهم شود.
وی با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهاد اقتصادی خاطرنشان کرد: مسیر تحقق این شعار از بستر مراکز فرهنگی و دانشگاهی عبور می‌کند.
رئیس دانشگاه جامع ابهر در ادامه ضمن ارائه گزارش از فعالیت این مرکز آموزشی به زمینه خرید 20 هکتار از اراضی مجاور این مرکز و نیز پروژه‌های در حال اجرای آن اشاره و ابراز داشت: این پروژه‌ها تا دو ماه آینده به بهره‌برداری خواهد می‌رسند و در این میان تأسیس دوره‌های کارشناسی‌ارشد،‌ تجهیز کارگاه‌ها و توسعه فضاهای مرکز از اولویت برنامه‌های ما محسوب می‌شود.
در ادامه این مراسم رئیس دانشگاه جامع استان زنجان با اشاره به هدایت آموزش‌های علمی- کاربردی به سمت مهارتی شدن بیان داشت: امیدوار هستیم که در آینده‌ای نزدیک شاهد به ثمر نشستن این تلاش‌ها برای نظام آموزش عالی کشور و نیز کشورهای اسلامی باشیم.
وی با بیان اینکه در حال حاضر دوره‌های کارشناسی‌ارشد این دانشگاه با نگاهی مهارتی طراحی می‌شود، عنوان داشت: تدوین برنامه‌های درسی به واحدهای استانی تفویض شده که با هماهنگی استانداردها به صورت بومی اجرا خواهد شد.
گفتنی است، دانشگاه جامع علمی-کاربردی ابهر در سال 82 فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر دارای 25 رشته دانشگاهی بوده و نزدیک به 2 هزار دانشجو در این مرکز در حال تحصیل هستند.
در حال حضار 200 مدرس در دانشگاه جامع ابهر در حال تدریس بوده و پروژه‌هایی همچون سوله‌های ورزشی، سلف غذا‌خوری، کارگاه‌های مکانیک، جوش و برق این دانشگاه نیز طی ماه‌های آتی به بهره‌برداری می‌رسد.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول