اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال‌جاری صورت می‌گیرد؛

افزایش دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی زنجان گفت: تا پایان سال‌جای تعداد دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی استان زنجان به 10 هزار نفر می‌رسد.

افزایش دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی زنجان
 به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان،محمد فتحی شامگاه پنج‌شنبه در دیدار استاندار زنجان با رئیس دانشگاه علمی کاربردی اظهار داشت: در حال حاضر دانشگاه علمی کاربردی استان زنجان پیشرفت‌های بسیاری در زمینه‌های مختلف کرده است.
وی ادامه داد: دانشگاه علمی کاربردی استان زنجان در زمینه آموزش مهارت‌های کاربردی در کنار فعالیت‌های نظری اقدامات بسیار خوبی را انجام داده است.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان زنجان با بیان اینکه در طول دولت نهم و دهم دانشگاه علمی کاربردی استان زنجان به موفقیت‌های بسیاری دست یافته است، افزود: این موفقیت‌ها نتیجه تلاش همه افراد فعال در این دانشگاه است.
وی با بیان اینکه تا قبل از سال 85 فقط 800 دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی استان زنجان مشغول به تحصیل بودند، اضافه کرد: این تعداد در حال حاضر به 7 هزار نفر رسیده است.
فتحی یادآور شد: مسئولان این دانشگاه در نظر دارند تا تعداد دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی استان زنجان را تاپایان سال به 10 هزار نفر برسانند.
وی با اشاره به اینکه تا سال 85 تعداد 4 مرکز وجود داشته و در حال حاضر تعداد این مراکز به 14 رسیده است، ادامه داد: افزایش تعداد مراکز این دانشگاه نشان از تلاش مسئولان دانشگاه علمی کاربردی است.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان زنجان همچنین با اشاره به افزایش رشته‌های تحصیلی موجود در این دانشگاه افزود: این امر نیز به منظور برخوردار شدن تعداد زیادی از افراد علاقمند به تحصیل صورت گرفته است.
وی با اشاره به افتتاح مرکز علمی کاربردی در استان زنجان در مرداد ماه سال‌جاری گفت: افزایش مراکز دانشگاه علمی کاربردی استان زنجان نشانگر افزایش تعداد دانشجویان و تلاش مسئولان این دانشگاه در خصوص افزایش فضای آموزشی و کاربردی است.
فتحی خاطرنشان کرد: تا آغاز تحصیلی سال‌جاری نیز دو مرکز دیگر در استان زنجان افتتاح می‌شود، تا در شهرستان‌ها نیز افراد بتوانند از تحصیل در این دانشگاه بهره‌ ببرند.
وی با اشاره به برگزاری المپیاد فرهنگی ورزشی کشوری در استان زنجان ادامه داد: در این المپیاد دانشجویان از 30 استان کشور حضور پیدا کرده‌اند.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان زنجان تصریح کرد: در این المپیاد یک هزار و 500 نفر از ورزشکاران و مربیان حضور دارند.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر مهم‌ترین مشکل دانشگاه علمی کاربردی استان زنجان کمبود فضای آموزشی است، اضافه کرد: باید اقدامات لازم در زمینه افزایش این فضاها در استان زنجان صورت گیرد.
فتحی با اشاره به اقدامات بی‌شمار انجام شده در دانشگاه علمی کاربردی استان زنجان بیان کرد: برگزاری همایش‌های مختلف یکی از اقداماتی است که توسط این دانشگاه صورت گرفته است.
وی با اشاره به تعداد مراکز و دانشجویان افزایش یافته در این دانشگاه اضافه کرد: در صورتی که مشکل کمبود فضای این دانشگاه حل شود دانشگاه علمی کاربردی می‌تواند تعداد دانشجویان بیشتری را جذب کند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول