اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه علمی - کاربردی:

دانشگاه علمی کاربردی 450 هزار دانشجو دارد

خبرگزاری فارس: معاون دانشجویی، فرهنگی، ورزشی و اجتماعی دانشگاه علمی- کاربردی با اشاره به وجود 800 مرکز دانشگاه جامع علمی- کاربردی گفت: دانشگاه جامع علمی- کاربردی 450 هزار دانشجو دارد.

دانشگاه علمی کاربردی 450 هزار دانشجو دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، غلامرضا کریمی‌نژاد در مراسم افتتاح المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه جامع علمی- کاربردی هدف اصلی دانشگاه علمی- کاربردی را ارائه مهارت در کنار آموزش‌های نظری اعلام کرد تا دانشجویان پس از فارغ‌التحصیلی بتوانند جذب بازار کار شوند.
وی بر جایگاه ویژه دانشگاه جامع علمی- کاربردی در ورزش دانشجویی تاکید کرد و افزود: برگزیدگان المپیادهای ورزشی این دانشگاه در المپیاد ورزشی دانشجویان سراسری شرکت می‌کنند.
معاون دانشجویی، فرهنگی، ورزشی و اجتماعی دانشگاه علمی - کاربردی اضافه کرد: المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه جامع علمی- کاربردی هفته آینده در استان البرز برگزار می‌شود.
وی همچنین از امتیازات ویژه‌ای سخن گفت که برای قهرمانان المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه جامع علمی- کاربردی در نظر گرفته شده است.
در ادامه این مراسم دانشجویان سوگند نامه المپیاد فرهنگی ورزشی را قرائت کردند که در آن بر اقتدای دانشجویان شرکت کننده در المپیاد به مولا علی (ع) اسوه جوانمردان تاکید و دانشجویان بر انجام رقابت‌های شرافتمندانه و رعایت قوانین و مقررات اخلاقی هم قسم شدند.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول