اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پیام وزیر علوم تحقیقات و فناوری صورت گرفت؛

آغاز المپیاد ورزشی دانشجویان علمی کاربردی در زنجان

خبرگزاری فارس: دومین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه جامع علمی- کاربردی با پیام وزیر علوم تحقیقات و فناوری در زنجان آغاز شد.

آغاز المپیاد ورزشی دانشجویان علمی کاربردی در زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه جامع علمی ـ‌کاربردی با حضور ورزشکارانی از 27 استان در هشت رشته ورزشی شنا، کاراته، تنیس روی میز، تکواندو، دو و میدانی، فوتسال، والیبال و کشتی در زنجان به صورت رسمی افتتاح شد.
وزیر علوم تحقیقات و فناوری در پیامی به المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی در زنجان با اشاره به ارتباط مستقیم ورزش و سلامتی افزود: سلامت جسمی در سلامت فکری و روحی موثر است.
کامران دانشجو با اشاره به توصیه پیامبر اعظم برای آموختن برخی رشته‌های ورزشی بر توجه اسلام به ورزش تاکید کرد و گفت: در ایران امروز هم، ورزش‌ها در کنار ارزش‌ها مورد اهتمام‌ است.
وی در ادامه پیام خود به اصل سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی اشاره کرد ه است، که بر اساس آن بر لزوم گسترش ورزش در بین آحاد مردم تاکید شده است.
وزیر علوم تحقیقات و فناوری برگزاری المپیادهای ورزشی را از اهم فعالیت‌های دانشگاهی کشور برشمرد و تصریح کرد:  تبدیل اندیشه و علم به مهارت‌های کاربردی از امتیازات دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی محسوب می‌شود.
وی ساختار ویژه دانشگاه علمی کاربردی را بستر مناسبی برای رشد و تعالی فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی اعلام کرد.
دانشجو در این پیام بر حفظ روحیه ایثار، فداکاری و احترام به آرمان‌‌‌‌‌های والای انقلاب اسلامی در برگزاری المپیادهای فرهنگی ورزشی تاکید کرد.
همچنین در ادامه پیام رئیس دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی خطاب به دانشجویان شرکت کننده در المپیاد قرائت شد، که در آن دانشگاه محور همه پیشرفت‌ها در جوامع مختلف عنوان شده بود.
عبدالرسول پورعباس در این پیام با اشاره به اینکه دانشگاه جامع علمی- کاربردی یک دانشگاه مهارت محور است، افزوده است: دانشگاه جامع علمی- کاربردی می‌تواند بیشترین نقش را در گسترش ورزش دانشگاهی ایفا کند.
وی در ادامه پیام خود تصریح کرده است: ورزش همواره یک ارزش به شمار می‌رفته که بعد اخلاقی آن بیش از بعد قهرمانی آن در اذهان مردم ایران ماندگار شده است.
رئیس دانشگاه جامع علمی- کاربردی برگزاری المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه علمی ـ کاربردی را فرصتی ارزشمند در راستای بروز توانایی‌های مهارتی و نیز تزکیه روح و روان دانشجویان عنوان کرد.
وی در این پیام ابراز اطمینان کرد، برگزاری المپیاد در سایه برنامه‌ریزی‌های کلان و تنظیم تقویم منسجم سالانه و تمهیدات لازم، یکی از معتبرترین رویدادهای ورزش دانشجویی کشور تبدیل ‌شود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول